6

تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب کار

  • کد خبر : 1739
  • 01 آبان 1398 - 22:06
تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب کار
رییس کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار از تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین دوره این کنفرانس خبر داد.

تمدید مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب کاربه گزارش اراده نیوز؛ دکتر سیدصمد حسینی افزود: با توجه به درخواست دانشجویان ومحققان مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی مدیرت و کسب و کار تا ۱۵ آذر ماه سالجاری تمدید شده است و اساتید و پژوهشگرانی که مایل به ارائه مقاله در این کنفرانس هستند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت icmbtu.ir/fa در این کنفرانس ثبت نام و مقالات خود را ارسال کنند.
رییس پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز بیان کرد: کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار بعنوان فرصتی برای محققان و دست اندرکاران حوزه سازمانی در تلاش است تا با بوجود آوردن بستری برای ارائه یافته ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات گوناگون، زمینه یادگیری و تعامل با سایرین را فراهم کرده و فارغ از چارچوب های همایش های مرسوم بتواند راه را برای ارتقای سطح دانشی شرکت کنندگان هموار کند.
رئیس سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار در دانشگاه تبریز افزود: استراتژی، چالش‌ها و مدیریت آنها، تحول سازمانی و مدیریت تغییرات، تصمیم‌گیری در شرایط چالش برانگیز کسب و کار، ساختاردهی در سازمان‌های امروزی، مدیریت پروژه و چالش‌های سازمان‌های پروژه‌محور، مدیریت تولید و عملیات سازمان‌های صنعتی و خدماتی، مدیریت منابع انسانی و چالش‌های پیش رو در آن، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات و مدیریت منابع مالی و سرمایه‌گذاری از جمله محورهای کنفرانس است.
سید صمد حسینی بازرگانی داخلی و خارجی، حسابداری، گردآوری و تحلیل اطلاعات مالی، فناوری اطلاعات و نقش آن در مدیریت و غلبه بر چالش‌ها، توسعه اقتصادی و راهکارهای غلبه بر موانع توسعه، اقتصاد سنجی و تحلیل‌های اقتصادی به عنوان ابزاری جهت مدیریت و تصمیم‌گیری، سیاست‌های خرد و کلان اقتصادی تاثیرگذار بر کسب و کارها، کارآفرینی و چالش‌های پیش رو برای کارآفرینان، مدیریت بحران و ایمنی، تعالی سازمانی، مدیریت در حوزه سلامت، مدیریت جهانگردی ، مدیریت کسب و کار ورزش،تکنولوژی و توسعه کسب و کار ،ائتلاف های استراتژیک و استراتژی های توسه بازار و محصول،Joint Ventures و خرید و ادغام شرکت ها در توسعه کسب و کار را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.
به گفته وی سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و کسب و کار ۲۶ آذر ماه امسال از سوی پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه تبریز ، گروه مدیریت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
رییس پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز همچنین از برگزاری اولین کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور توسط گروه مدیریت و پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز با همکاری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در ۲۷ آبان ماه سالجاری در شهرستان جلفا خبر داد.
به گفته وی کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور در ۴ بخش اصلی اقتصادی –مدیریتی،اجتماعی-فرهنگی-امنیتی،عمرن-توسعه منطقه ای-گردشگری و صنعت و فناوری برگزار خواهد شد.
رییس پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز یادآور شد :علاقه مندان تا دهم آبان ماه فرصت دارند از طریق وبسایت icftz.ir در کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور ثبت نام کنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=1739

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.