17

امضاء تفاهم نامه همکاری در حوزه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته در تبریز

  • کد خبر : 1874
  • 16 آبان 1398 - 12:12
امضاء تفاهم نامه همکاری در حوزه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته در تبریز
تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی امضا شد.

به گزارش اراده نیوز،بر اساس این تفاهم نامه که به امضای دکتر سید شهریار زینی مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی،حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر عبدالرضا واعظی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی رسید این دو نهاد همکاری های مشتری را اجرایی خواهند کرد.
طبق این تفاهم نامه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در خصوص احصا و رفع نیازهای فعال صنایع فعال در حوزه های فضایی و حمل و نقل پیشرفته با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای فناور مستقر در پارک و شرکت های دانش بنیان با این ستاد همکاری خواهد کرد.
ایجاد شبکه شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته،راه اندازی مراکز نوآوری،برگزاری رویدادهای نوآورانه استارت آپی و دوره های آموزش تخصصی ،پژوهش های علمی مرتبط صنایع فضایی و حمل و نقل پیشرفته ،شناسایی و تعریف مدل های جدید حمایتی در حوزه های مختلف و فراهم آوردن ساز و کار اجرایی آن دیگر موضوعاتی هست که دو طرف بر همکاری مشترک تفاهم کردند.
ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته در قالب شش گروه فضایی، هوایی، دریایی، ریلی، خودرویی و مکان محور، با هدف شناسایی و حل گلوگاه های فناوری، سیاست گذاری و رصد جایگاه کشور در این عرصه ها ایجاد شده است.

این تفاهم نامه در حاشیه نمایشگاه و نوآوری ربع رشیدی تبریز امضا شد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=1874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.