11

حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان

  • کد خبر : 2532
  • 17 اسفند 1398 - 11:48
حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان
پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان در این پارک حمایت می کند.

به گزارش اراده نیوز؛رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت : با مستقر شدن واحدهای صنعتی در پارک، نیازهای فناورانه این واحدها از طریق شرکتهای فناور فعال در پارک برآورده می شود.
دکتر واعظی ادامه داد : با این کار ضمن فعال شدن شرکتهای فناور و نوپای مستقر در پارک علم و فناوری و ایجاد اشتغال برای جوانان خلاق و تحصیلکرده ، نیازمندیهای واحدهای صنعتی با هزینه کمتر تامین می شود.
وی افزود : برخی واحدهای صنعتی به جای ایجاد واحد تحقیق و توسعه پارک علم و فناوری را واحد تحقیق و توسعه خود قرار داده اند. چرا که مجموعه شرکتهای فناور مستقر در پارک، خدمات مورد نیاز صنایع را ارائه می کنند.
به گفته رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، تاکنون چهار شرکت مس سونگون ، بنیاد بتن آذرآبادگان ، فولاد ظفر و موتوژن در ساختمان این پارک مستقر شده اند و در این زمینه مذاکرات با شرکتهای ایدم و ایران خودرو تبریز هم در جریان است.
وی با اشاره به نتایج مثبت استقرار این شرکتها در پارک علم و فناوری استان گفت : تنها شرکت مس سونگون با انعقاد قراردادهایی به ارزش ١١ میلیارد ریال درخواست تامین نیازمندیهای فناورانه از شرکتهای مستقر در پارک را کرده است.
دکتر واعظی به ظرفیتهای شرکتهای فناور استان اشاره کرد و از واحدهای صنعتی دیگر استان خواست با حضور در پارک علم و فناوری و تامین نیازهای فناوری مجموعه خود به پویایی این شرکتها و رونق تولیدات داخلی و خودکفایی کشور کمک کنند.

اخبار مرتبط:

راه اندازی دومین مرکز رشد فناوری های فرهنگی کشور در تبریز

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.