11

تولید دستگاه ضد عفونی با قابلیت نصب بر انواع خودرو

  • کد خبر : 2647
  • 22 اسفند 1398 - 21:54
تولید دستگاه ضد عفونی با قابلیت نصب بر انواع خودرو
شرکت فناور آراز ماشین، مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موفق به تولید دستگاه جدیدی برای ضد عفونی فضاهاي كارگاهي و صنعتي با قابلیت نصب بر انواع خودرو شد.

به گزارش اراده نیوز ،در این دسنگاه از ماده فرمالین به عنوان ماده ضدعفونی کننده استفاده شده و می توان برای از بین بردنباکتری های گرم مثبت و منفی در محیط های شهری و فضاهای اداری، کارگاهی و صنعتی و عفونت های بیمارستانی بهره برد.

 این دستگاه قابلیت  نصب بر روی انواع خودرو سبک،  سنگین و همچنین قابلیت نصب بر روی شاسی مجزا و حمل بصورت تریلر را دارد و  با مخزن ماده ضدعفونی کننده به حجم ۲۰۰ لیتر عملیات گند زدایی را انجام میدهد.

شرکت آراز ماشین از سال ۱۳۹۵ با هدف تولید و بومی سازی به روز ترین تجهیزات راهداری و خدمات شهری در پارک علم فناوری استان آذربایجان شرقی شروع به فعالیت نموده است. این شرکت  برای اولین بار در ایران و خاورمیانه اقدام به طراحی و تولید دستگاه های واکنش سریع ترمیم حرارتی و بازیافت گرم درجای آسفالت نموده و هم اکنون  و هم اکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا و عزم ملی برای مقابله با آن اقدام به تولید دستگاه ضد عفونی فضاهای کارگاهی و صنعتی کرده است.

اخبار مرتبط:

طراحی و ساخت دستگاه ترمیم آسفالت معابر

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2647

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.