13

تولید کپسول ژله‌ای به منظور کاهش شدت بیماری کرونا در دانشگاه الزهرا (س)

  • کد خبر : 3143
  • 23 تیر 1399 - 13:21
تولید کپسول ژله‌ای به منظور کاهش شدت بیماری کرونا در دانشگاه الزهرا (س)
کپسول ژله‌ای مکمل دارویی آستابیوم (آستا-آنتی کووید-۱۹) به منظور کمک به درمان و کاهش شدت بیماری کرونا، با تلاش پژوهشگران دانشگاه الزهرا(س) تولید شد.

تولید این کپسول، حاصل تلاش‌های تحقیقاتی و علمی دکتر علیرضا احمدی دانشیار گروه بیومدیکال دانشگاه الزهرا (س) با مشارکت دکتر محمد حسین صنعتی از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری است.
مکمل دارویی آستابیوم، (آستا-آنتی کوید ۱۹)، فرآورده‌ای طبیعی، حاوی ماده موثره اصلی ضدالتهابی آستاگزانتین است که با مکمل‌های ویتامین E (توکوترینول T۳)، ویتامین، امگا ۳- (روغن ماهی)، فرموله شده است.
این مکمل دارویی مهارکننده سندرم آزادسازی سایتوکاین‌های التهابی (CRS)، اینترلوکین ۶، TNF-α و کاهش‌دهنده CRP در بیماران حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس است و دارای توانایی بسیار بالایی، تقویت‌کننده سیستم ایمنی در پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس به خصوص بیماران (ام اس، دیابت، سرطان، قلبی – عروقی و نقص ایمنی) و کمک به درمان و کاهش شدت بیماری کووید -۱۹ است.
همچنین فرمولاسیون و تولید کپسول ژله‌ای مکمل دارویی آستابیوم (آستا-آنتی کووید -۱۹) با همکاری شرکت تهران دارو انجام شده است و در حال حاضر مراحل ثبت و اخذ مجوز فرآورده طبیعی، مکمل دارویی آستابیوم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان است.

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.