9

راه اندازی مرکز توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 3209
  • 06 مرداد 1399 - 11:14
راه اندازی مرکز توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در آذربایجان شرقی
مرکز توانمندسازی شرکت ها و موسسات دانش بنیان در استان آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

مرکز توانمندسازی و توسعه کسب و کاراستان آذربایجان شرقی برای ارائه خدمات حمایتی گسترده و متنوع به شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد و پارک علم و فناوری استان از اول مرداد ماه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
مرکز توانمندسازی استان با حمایت مستقیم مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و با کمک شرکت دانش بنیان ستاک وهمراهی نهادهای استانی راه اندازی شده و خدمات آن تنها منحصر به شرکت های دانش بنیان نبوده و استارت آپ ها، واحدها صنعتی و تولیدی استان نیز می توانند از خدمات حمایتی این مرکز در جهت توسعه کسب و کارها و تجاری سازی محصولات خود بهره مند شوند.
ارائه مشاوره های کسب و کار به صورت آنلاین و حضوری در حوزه های امور مالیاتی، بیمه، گمرک، حقوقی، تحقیقات بازار، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، تامین مالی، سرمایه پذیری، مدیریت منابع انسانی، توسعه کسب و کار در بازار داخلی، بازرگانی بین الملل برای توسعه کسب وکار در بازار خارجی و…، خدمات تجاری سازی و برگزاری نشست های پرسش و پاسخ و عارضه یابی از جمله محورهای اصلی فعالیت این مرکز در جهت توانمندسازی های کسب و کارها خواهد بود.
خدمات این مرکز برای شرکت ها و موسسات دانش بنیان رایگان بوده و این شرکت ها می توانند با مراجعه به وب سایت Bizservices.ir در دوره های آموزشی آنلاین و حضوری، نشست‌های پرسش و پاسخ ثبت نام و از خدمات مشاوره ای متخصصان بومی استان بهره مند شوند.
همچنین شرکت های صنعتی، تولیدی و خدماتی استان نیز که دانش بنیان نیستند، می توانند با مراجعه و ثبت نام در وب سایت reg.daneshbonyan.ir از مزایای و خدمات حمایتی این مرکز استفاده کنند.

راه اندازی مرکز توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در آذربایجان شرقی

اخبار مرتبط:

ارائه ۹ خدمت توانمندسازی جدید به شرکت‌های دانش‌بنیان

راه اندازی مراکز توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان در ۵ استان کشور

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.