9

ساخت پاور بانک چند منظوره قابل حمل

  • کد خبر : 3298
  • 11 مرداد 1399 - 9:28
ساخت پاور بانک چند منظوره قابل حمل
محققان در یک شرکت فناور مستقر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی و ساخت پاوربانک چند منظوره قابل حمل شدند.

به گزارش اراده نیوز،این وسیله شارژ انواع تجهیزات همراه مخابراتی و دوربین‌های فیلم برداری را در حین عملیات ممکن می‌سازد.

محمدعلی وکیلیان زند مدیرعامل این شرکت در خصوص پاوربانک طراحی شده در این شرکت گفت: این تجهیز به سفارش صنایع و کارفرما به منظور تسهیل در شارژ انواع تجهیزات همراه مخابراتی (مانند گوشی‌های تلفن همراه، کلاس‌های مختلف بیسیم‌های مخابراتی و …)، تجهیزات فیلم برداری (مانند دوربین‌ها و …)، ساخته شده است.

او با بیان اینکه این پاوربانک دو درگاه شارژ USB با توان‌های مختلف و دو درگاه شارژ جک آداپتوری (شارژ معمولی و شارژ سریع) به عنوان خروجی دارد، گفت: منبع اصلی تأمین انرژی این پاوربانک، یک پک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۲ آمپر- ساعت است.

به گفته او ، این تجهیز، آزمایش‌های اولیه را در فضای کار و عملیات با موفقیت گذرانده و هم اکنون آماده تولید انبوه با سفارش کارفرماست.

وکیلیان با اشاره به ویژگی‌های این محصول گفت: وزن و ابعاد مناسب، استفاده از تکنیک‌های کنترل دیجیتال برای چهار منبع تغذیه سوییچینگ به کاررفته، حفاظت‌های کامل ورودی و خروجی مدار‌های سوییچینگ، قابلیت شارژ همزمان تا چهار دستگاه بدون ایجاد مشکل، بازدهی بالا، و امکان ارائه نمایش لحظه‌ای مشخصه‌های اصلی عملکردی از قبیل مقدار ولتاژ و جریان خروجی و نیز مشخصه‌های کاری باتری از قبیل ولتاژ جریان و دمای آن، از مزایای اصلی این دستگاه به شمار می‌رود.

اخبارمرتبط:

ساخت دستگاه «ازنایزر» در دانشگاه امیرکبیر

ساخت دستگاه تونلی خشک کن میوه و سبزی با تکنولوژی نوین

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.