10

آغازاولین مدرسه نوآوری کشور

  • کد خبر : 3413
  • 16 مرداد 1399 - 8:58
آغازاولین مدرسه نوآوری کشور
نخستین مدرسه نوآوری کشور با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و محمدعلی طالبی، استاندار یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش اراده نیوز،این مدرسه در شروع به عنوان مکمل سیستم آموزشی دوره متوسطه در قالب دوره های پروژه محور و کاربردی با سرفصل‌های مختلف توسط مرکز نواوری پارک علم و فناوری یزد طراحی شده است.

محمد مهدی لطفی رئیس پارک علم و فناوری یزد در این خصوص گفت: مدرسه نوآوری با سه هدف توانمندسازی و راهنمایی دانش آموزان برای شروع مسیر حرفه‌ای، پرورش خلاقیت و جریان سازی و رواج علم و فناوری های نوین در سطح جامعه تدوین شده و فعالیت خود را در سه سرفصل بیوتکنولوژی، چاپ سابلیمیشن و داده کاوی اغاز نموده است.

سرفصل‌های دیگر این مدرسه در حوزه های فنی مهندسی، علوم پایه، هنر و کسب و کار در حال تدوین می باشد و پلتفرم جامع آن با مشارکت کامل شرکت های توانمند بخش خصوصی استان و کشور شکل خواهد گرفت.

آغاز طرح توسعه پهنه علم و فناوری اقبال با مشارکت صندوق پژوهش و فناوری، بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه، بازدید از پیشرفت طرح فضای کار اشتراکی و کارگاه چاپ سابلیمیشن، بازدید از پیشرفت طرح مرکز توسعه فناوری های نوین معدنی، مرکز نوآوری سرامیک و سفال، مرکز نوآوری فولاد و هسته های مستقر، فعالیت‌های شتاب‌دهنده سرایند افکار نو و سرای خلاق سید شمس‌الدین و تیم‌های حوزه صنایع دستی پارک علم و فناوری یزد از جمله برنامه ها و بازدیدهای معاون علمی و فناوری رییس جمهور در سفر به استان یزد بود.

گفتنی است در نمایشگاه محصولات فناورانه شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری یزد، ۲۵ شرکت جدیدترین محصولات فناورانه خود را در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست فناوری و سیستم‌های مهندسی به نمایش گذاشتند.

اخبارمرتبط:

افزایش بهره‌وری صنایع فولاد با راه‌اندازی مرکز نوآوری تحول دیجیتال

ارائه دستاوردهای پارک های علم وفناوری در مقابله با کرونا

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.