15

ساخت دستگاه فلومتر اسلاری در کرمان

  • کد خبر : 3570
  • 26 مرداد 1399 - 10:35
ساخت دستگاه فلومتر اسلاری در کرمان
فناوران پارک علم و فناوری کرمان ،موفق به طراحی و ساخت دستگاه فلومتر اسلاری شدند.

به گزارش اراده نیوز،مدیر عامل شرکت دانش بنیان پنگان الکترونیک ،گفت:پس از ۲ سال تحقیق و آزمایش در محیط های صنعتی، دستگاه فلومتر اسلاری یکی از نیازهای استراتژیک در کنترل فرآیند و افزایش بازده خطوط تولید کارخانجات به ویژه در صنایع فولادی طراحی و تولید شد.

علی اسماعیلی بابیان اینکه این دستگاه یکی از نیازهای استراتژیک در کنترل فرآیند و افزایش بازده خطوط تولید کارخانجات به ویژه در صنایع فولادی و معدنی است،افزود:با توجه به فعالیت گسترده ای که سیستم های اقتصادی داخل و خارج از کشور در این حوزه دارند،بازار بسیار گسترده ای برای آن می توان متصور شد.

او افزود:این دستگاه به واسطه نیاز به دانش فنی بالا در طراحی و تولید، قیمت و ارزش افزوده بالایی داشته و به دلیل برخورداری از پتانسیل فروش بالا در بازارهای داخلی و خارجی یک محصول ارزشمند به شمار می آید.

او بااشاره به فلومترهای الکترومغناطیس  که به طور معمول برای سیالات دارای هدایت الکتریکی مانند آب، فاضلاب و اسید بسیار مناسب هستند،بیان کرد: این فلومترهای الکترومغناطیس برای سیالاتی مانند اسلاری سنگ آهن که ترکیبی از آب و ذرات مغناطیس شونده فولادی است، دیگر نمی توان به روش های معمول دبی را اندازه گیری کرد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان پنگان الکترونیک ،افزود:استفاده از این تکنیک ها در این محصول باعث شده تا دقت محصول در مقایسه با نمونه های داخلی بسیار بالاتر رود و با جدیدترین نوع از محصولات روز اروپا قابل رقابت باشد.

اسماعیلی یادآور شد: از طرف دیگر وجود این مدل در طراحی محصول باعث شده تا قیمت نهایی این محصول کمتر از یک سوم نمونه های مشابه خارجی باشد و ارزش اقتصادی زیادی را برای کشور به همراه داشته باشد.

او بیان کرد: دانش ،طراحی و ساخت این محصول با افتخار صد در صد در اختیار این شرکت به عنوان تنها شرکت ایرانی در این حوزه است.

اخبارمرتبط:

راه اندازی مرکز توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در آذربایجان شرقی

رسانه و فضای مجازی مقوم اقتصاد دانش بنیان است

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.