8

لغو برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو در سال ۹۹

  • کد خبر : 3767
  • 03 شهریور 1399 - 10:10
لغو برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو در سال ۹۹
برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری به دلیل تغییرات ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا در سال جاری لغو شد.

به گزارش اراده نیوز،دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو پیگیر برگزاری مسابقه در زمان موعد بود اما با مشاهده موج دوم همه‌گیری این ویروس در خرداد و تیرماه و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در رابطه با ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماعات و رویدادها، امکان برگزاری مسابقه به‌صورت حضوری نبود؛ از این رو باید تغییرات متعددی در شیوه برگزاری آزمون مسابقه ملی و برگزاری آن به‌صورت آنلاین صورت پذیرد که در این صورت ماهیت آزمون نسبت به آنچه در فراخوان‌های اولیه مسابقه ملی اعلام شده است، کاملاً متفاوت خواهد بود.

بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده از سوی دبیرخانه دهمین مسابقه ملی فناوری نانو برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو در زمستان سال ۱۳۹۹ لغو خواهد شد و دهمین مسابقه ملی فناوری نانو با لحاظ کردن امکان ادامه شرایط کنونی کشور تا سال آینده و با آیین‌نامه جدید، در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که به‌دلیل تغییر آیین‌نامه برگزاری دهمین مسابقه ملی فناوری نانو، مایل به لغو ثبت‌نام خود هستند، می‌توانند از طریق لینک (http://edu.nano.ir/news/68617) اقدام و فرم لغو ثبت‌نام را تکمیل کنند و هزینه ثبت‌نام به آنها عودت داده خواهد شد. مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده برای لغو ثبت‌نام تا روز ۶ شهریور ماه سال جاری است.

عدم تکمیل فرم لغو ثبت‌نام به‌منزله تمایل افراد برای شرکت در دهمین مسابقه ملی فناوری نانو مطابق با آیین‌نامه جدید در سال ۱۴۰۰ است. این دسته از داوطلبان می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه ثبت‌نامی در آزمون ورودی برنامه نانواستارتاپ (برنامه حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در زمینه فناوری نانو) و شبکه مدرسین فناوری نانو در آبان‌ماه ۹۹ شرکت کنند.

اخبارمرتبط:

دستیابی به فناوری تولید پلاسمای سرد

تشخیص و درمان سرطان با استفاده از فناوری نانو

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.