9

مشارکت دانش‌بنیان‌ها در ارتقای امنیت فضای مجازی

  • کد خبر : 3825
  • 11 شهریور 1399 - 9:17
مشارکت دانش‌بنیان‌ها در ارتقای امنیت فضای مجازی
تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلیس فتا در زمینه بهره‌گیری از ظرفیت فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان در حوزه امنیت فضای مجازی امضا شد.

به گزارش اراده نیوز، تفاهم‌نامه‌ای میان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سرتیپ دوم وحید مجید رییس پلیس فتا برای ارتقای امنیت فضای مجازی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها امضا شد و بر اساس آن دو طرف تلاش می‌کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های تخصصی حوزه امنیت سایبری وفناوری اطلاعات و ارتباطات رونق یابد.

فروش محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، پیاده‌سازی راه حل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت سایبری، جذب سرمایه گذار و منابع مالی در طرح‌های فناورانه این حوزه از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه همکاری است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، توسعه طرح‌های امنیت سایبری با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و مراکز شتاب دهنده جزو محورهای همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلیس فتا است.

قرار است تا ظرفیت صندوق های پژوهش و فناوری، پارک‌های علم و فناوری کشور برای اجرای طرح پژوهشی مشترک در حوزه فناوری‌های نوین امنیت سایبری نقش‌آفرین شود.

اخبارمرتبط:

برگزاری مدرسه‌ای با موضوع اقتصاد دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم

رسانه و فضای مجازی مقوم اقتصاد دانش بنیان است

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.