14

معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت اطلاعات با حضور دانش‌بنیان‌ها

  • کد خبر : 3898
  • 17 شهریور 1399 - 9:38
معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت اطلاعات با حضور دانش‌بنیان‌ها
معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات(افتا) از روزگذشته آغازشده و تا امروزدوشنبه، 17 شهریورماه در خصوص رفع چالش‌های این حوزه تبادل نظر خواهد شد.

به گزارش اراده نیوز،رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات با هدف بازارسازی برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور از روزگذشته آغاز شده و تا امروزدوشنبه، ۱۷ شهریورماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه دارد.

در این رویداد دو روزه نیازهای فناورانه سازندگان و تامین کنندگان حوزه امنیت فناوری اطلاعات (افتا) کشور در قالب ۸ نشست ارائه نیاز از جمله سازمان صدا و سیما، همراه اول، برخی از شرکت‌های بخش خصوصی، شرکت توانیر، قرارگاه پدافند سایبری، مرکز نوآوری اتاق بازرگانی ایران معرفی می‌شود. در این رویداد مجازی، مذاکره خصوصی با ارائه کنندگان نیازها در اتاق‌های  مجازی پیش بینی شده است.

برگزاری دو کارگاه با موضوع “معرفی استانداردهای ارزیابی امنیت و آسیب پذیری و کیفیت محصولات حوزه فناوری اطلاعات” و “معرفی نقش مالکیت فکری و ارتباط آن با توسعه محصولات حوزه فناوری اطلاعات” از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

در این رویداد مجازی دو روزه ۴۹۳ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۳۸۸ نفر از شرکت‌های دانش بنیان، ۲۱ نفر از شرکت‌های در فرآیند دانش بنیانی و ۸۴ نفر نیز از سایر نهادها و موسسات هستند.

 

 

اخبارمرتبط:

اختصاص تضمینی ۴۰ درصد اعتبارات دستگاه‌ها برای رفع نیازهای فناورانه دانشگاه‌ها

 

۴۱ شرکت دانش بنیان در بازار بورس فعالیت دارند

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.