14

فراخوانی برای جذب طرح‌ها در شتاب‌دهنده تخصصی نانوپل

  • کد خبر : 3907
  • 17 شهریور 1399 - 10:13
فراخوانی برای جذب طرح‌ها در شتاب‌دهنده تخصصی نانوپل
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی فراخوانی برای جذب دانشجویان، پژوهشگران و فناوران در نخستین شتابدهنده تخصصی صنعت پلیمر، رنگ، رزین و کامپوزیت (نانوپل) با محوریت فناوری نانو منتشر کرد.

به گزارش اراده نیوز،یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در ساختمان نوآوری مرکز رشد فناوری پلیمر پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، از فناوران و صاحبان ایده در زمینه‌های آمیزه‌ها، کامپوزیت‌ها، مستربچ‌ها و پوشش‌های پیشرفته پلیمری، پلیمرهای هوشمند و خودترمیم شونده، پلیمرهای زیست تخریب‌پذیر، حامل‌های دارویی پلیمری برای دریافت طرح‌های نوآورانه دعوت به‌عمل می‌آورد.

طرح‌ها پس از پذیرفته شدن در فرآیند داوری می‌توانند از حمایت‌های شتاب‌دهنده جهت بلوغ فناوری، اعم از استقرار در فضای کار اشتراکی، اعطای کمک‌هزینه خرید مواد اولیه و انجام آزمون‌ها، بهره‌مندی از منتورهای مجرب، مشاورین زبده بازاریابی، حقوقی، مالی، ثبت و بیمه و دوره‌های آموزشی و جذب سرمایه برخوردار شوند.

به نقل از ستاد نانو، به‌منظور بررسی و جذب در چرخه اول شتاب‌دهی و انجام فرایند داوری، لازم است فناوران پس از تکمیل فرم­‌های «درخواست پذیرش در شتابدهنده» و «شناسنامه محصول» نسبت به ارسال فرم‌ها به آدرس رایانامه info@fidarbaspar.com تا ۱۵ مهر ماه امسال اقدام کنند.

اخبارمرتبط:

فراخوان دانش‌بنیان‌های حوزه معدن برای رفع نیازهای فناورانه صنایع

دومین فراخوان حمایت از کسب و کارهای داده‌های زیستی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.