11

تمدید دو چالش فناوری و نوآوری در حوزه تایرتا۱۲مهرماه

  • کد خبر : 3944
  • 22 شهریور 1399 - 8:53
تمدید دو چالش فناوری و نوآوری در حوزه تایرتا۱۲مهرماه
مهلت ثبت‌نام در دو چالش‌ نوآوری در حوزه تایر خودروها تا ۱۲مهرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش اراده نیوز، به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتر برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش‌های نوآوری «دستیابی به مقاومت غلتشی رده A توام با چنگ‌زنی خیس رده A و حفظ حداکثری مقاومت سایشی رویه تایر TBR با استفاده از نانومواد» و «کاهش جدایش سیم فلزی از آمیزه لاستیکی و افزایش چسبندگی آن در محل بلتِ تایر TBR با استفاده از نانومواد» تا ۱۲مهرماه تمدید شد.

پژوهشگران، فناوران و شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان علاقه‌مند به شرکت در چالش‌های نوآوری تا مهلت مقرر فرصت دارند، با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش «Ichallenge.ir» فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

این چالش‌های نوآوری با همکاری یکی از شرکت‌های تولید کننده لاستیک خودرو، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و برنامه آی‌چلنج طی دو مرحله برگزار خواهند شد. با پایان‌یافتن مهلت ثبت‌نام در روز ۱۲مهرماه، طرح‌های دریافتی توسط کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت‌کنندگان برگزیده (اعم از فرد یا گروه) به مرحله دوم راه خواهند یافت.

بر اساس اعلام دبیرخانه چالش‌های فناوری و نوآوری ایران، برگزیدگان مرحله نخست، حدود ۳ ماه فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، نمونه‌ای آزمایشگاهی از طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش بسازند. در این مرحله شرکت‌کنندگان به‌صورت گام‌به‌گام، پیشرفت طرح خود را گزارش می‌دهند و بر اساس آن، از حمایت‌های نقدی و غیرنقدی تا سقف ۷۰ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند. برنده نهایی چالش علاوه بر جایزه نقدی ۳۰ میلیون تومانی، به‌منظور توسعه فناوری و تجاری‌سازی طرح و نمونه‌های اولیه خود تا مرحله تولید انبوه فرصت همکاری با یکی از شرکتهای تایرسازی کشور را خواهد داشت.

 

اخبارمرتبط:

چالشی برای بهبود کیفیت تایرهای تولید داخل

راه اندازی نخستین مرکز نوآوری حوزه کشاورزی «آی تک»

توسعه نفوذ فناوری در حوزه معدن/مرکز نوآوری حوزه معدن و صنایع وابسته ایجاد می‌شود

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.