10

توسعه مراکز رشد و پردیس‌های علم و فناوری

  • کد خبر : 3980
  • 23 شهریور 1399 - 10:20
توسعه مراکز رشد و پردیس‌های علم و فناوری
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توسعه مراکز رشد، ساماندهی موسسات آموزش عالی، توسعه پردیس‌های علم و فناوری و هسته‌های فناوری از سیاست‌های وزارت علوم در شرایط فعلی است.

به گزارش اراده نیوز،معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم  در بازدید از دانشکده فناوری‌های نوین نمین دانشگاه محقق اردبیلی ،افزود: با توجه به توانمندی و نیز رشد کیفی قابل تحسین دانشگاه محقق اردبیلی در بخش‌های علمی و پژوهشی و آماده شدن زیر ساخت‌های لازم در این دانشگاه، در افزایش کمی رشته‌هایی که مورد نیاز استان است، مساعدت لازم توسط وزارت علوم انجام خواهد شد.

دکتر رحیمی با بیان اینکه دانشکده فناوری‌های نوین نمین دارای پتانسیل خوبی برای توسعه منطقه است، گفت: باید در این دانشکده استانداردهای آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی رعایت شود و باید تلاش شود برخی رشته‌ها تا مقطع دکترا در این دانشکده راه‌اندازی شود.

او  با بیان اینکه در شرایط فعلی باید بر اساس مقتضیات تصمیم‌گیری شود، تصریح کرد: نباید دنبال توسعه کمی رشته‌های مختلف بود بلکه باید چند رشته با کیفیت آموزشی بالا داشت و روی آن کار کرد.

او  با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی و دانشکده فناوری های نوین نمین باید بر اساس نیازهای استان توسعه یابند، ادامه داد: این دانشگاه نباید محدودیتی در ارائه خدمات داشته باشد بلکه باید به شهرها و استان‌‎های کشور خدمات ارائه دهند.

اخبارمرتبط:

تمدید دو چالش فناوری و نوآوری در حوزه تایرتا۱۲مهرماه

انتشار جدیدترین محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.