11

آغاز مراحل اجرایی ایجاد کارخانه نوآوری تبریز

  • کد خبر : 4101
  • 27 شهریور 1399 - 12:07
آغاز مراحل اجرایی ایجاد کارخانه نوآوری تبریز
مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز از آغاز مراحل اجرایی ایجاد نخستین کارخانه نوآوری شمال غرب کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش اراده نیوز، مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز  با اشاره به امضاء تفاهم نامه ایجاد کارخانه نوآوری تبریز در سفر اخیر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: در صورت تامین تمام تعهدات طرفین در این تفاهم نامه، تلاش می شود کارخانه نوآوری تبریز با ماموریت جذب شتاب دهنده ها، استارتاپها و شرکتهای دانش بنیان تا شهریور سال آینده راه اندازی شود.

سعید غریب خواجه اضافه کرد: شهرداری تبریز تامین فضای مورد نیاز برای ساخت این کارخانه را به متراژ ۱۲ هزار مترمربع به همراه زیرساختهای لازم، تعهد کرده است.

او خاطرنشان کرد: این کارخانه بستری برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان، ایجاد زیست بوم کارآفرینی برای فناوران و نوآوران و بستری برای اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل خواهد بود.

او افزود:کارخانه‌های نوآوری محل تجمع شرکتهای نوپا و بازیگران جدید اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی هستند که مفهوم نوینی را از هم‌افزآیی برای فعالان زیست بوم نوآوری با خود همراه می آورند.

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز  بین کرد:کارخانه های نوآوری ضمن در اختیار قرار دادن فضای اشتراک کاری، امکان تعامل و همفکری مجموعه کارآفرینی را فراهم آورده و پاسخگوی کلیه ی نیازهای حوزه کسب و کار اعم از مشاوره بازار، مربی گری، مشاوره محصول، ارزیابی، جذب سرمایه گذار، تبلیغات و…. است.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.