9

حمایت منطقه آزاد ارس از شرکت‌های دانش بنیان

  • کد خبر : 4344
  • 12 مهر 1399 - 8:49
حمایت منطقه آزاد ارس از شرکت‌های دانش بنیان
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد ارس گفت:شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی از حمایت‌های منطقه آزاد ارس برای توسعه فعالیت‌های علمی و فناوری خود بهره‌مند شوند.

به گزارش اراده نیوز،رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد ارس در حاشیه دومین نشست تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در سالن همایش‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شدگفت:شرکت‌های دانش بنیان در مناطق آزاد فعالیت خوبی دارند و بسیاری از کار‌های فرهنگی و تبلیغاتی از فعالیت این شرکت‌ها ساخته می‌شود.

محسن نریمان با بیان این‌که شرکت‌های دانش بنیان ایده‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شوندافزود:ما تلاش می‌کنیم در منطقه آزاد ارس شرکت‌های دانش بنیان به صورت خاص حضور پیدا کنند و از این شرکت‌ها حمایت‌های ویژه می‌شود.

او گفت:اعطای زمین، ایجادفضای کار و توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان از جمله تسهیلاتی است که منطقه آزاد ارس برای آن‌ها در نظر گرفته است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد ارس ضمن اشاره به این‌که فضای توسعه برای شرکت‌های دانش بنیان در مناطق آزاد رو به صعود است افزود: اگر این حمایت‌ها ادامه پیدا کند شاهد حضور بسیاری از نخبگان، دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان در این مناطق خواهیم بود و زمینه ایجاد توسعه برای این شرکت‌ها چه از لحاظ اشتغال و چه از لحاظ عملکرد کاری ایجاد می‌شود.

نریمان با بیان این‌که هم اکنون بیش از ۵۲ شرکت دانش بنیان در مناطق آزاد کشور فعالیت دارندگفت: ما در منطقه آزاد ارس در تعامل با پارک علم و فناوری تبریز هستیم و همچنین از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کمک‌هایی برای حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان در مناطق آزاد فراهم شده است.

او تأکید کرد: فعالان اقتصادی نیز در مناطق آزاد ارس می‌توانند بر روی این شرکت‌های دانش بنیان سرمایه گذاری کنند، بنابر این منطقه آزاد ارس آماده حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است و دانشجویان و نخبگان کشوری می‌توانند از طریق سامانه این مرکز و یا به صورت حضوری از حمایت‌های منطقه آزاد ارس بهره‌مند شوند.

گفتنی است دومین رویداد بین المللی چالش‌های مناطق آزاد و ویژه اکسپورتِک (EXPORTECH) با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد.

 

اخبارمرتبط:

تسهیلات تبلیغ در صدا و سیما برای شرکت‌های دانش بنیان

آغاز آزمون استخدامی شرکت‌های دانش بنیان

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.