9

رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک

  • کد خبر : 4379
  • 15 مهر 1399 - 15:20
رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک
ارائه خدمات طراحی و ساخت قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک یکی از محصولات و توانمندی‌های شرکتی فناور است که با نیروی انسانی کارآمد نیاز صنایع مختلف به این مواد را رفع کرده است.

به گزارش اراده نیوز،مدیر این شرکت دانش‌بنیان گفت: این مجموعه تنها کارخانه مستقل طراحی و تولید انواع کامپاند در خاورمیانه است که توانسته کلیه محصولات خود را به تایید شرکت‌های معتبر اروپایی برساند. همچنین به قطعات لاستیکی و پلاستیکی کاربردی در صنایع مختلفی مانند خودرو، لوازم خانگی، دریایی و غیره کامپاند می‌گویند.

 

 سهیل یزدان‌بخش افزود: هم‌اکنون، تولید انبوه کامپاندهای قطعات گوناگون، مانند مانتینگ‌ها، قطعات هیبریدی لاستیک-فلز، ضربه‌گیر، واشر و اورینگ، انواع شلنگ‌های سوخت، رادیاتور، روغن هیدرولیک، تهویه، انواع قطعات گردگیر، انواع پروفیل‌های آب‌بندی سالیدی و اسفنجی و قطعات لاستیکی صنایع ریلی و تونلی و انواع کامپاند مصرفی در زیره کفش‌ها و پوتین‌ها و غیره در این شرکت تولید می‌شود.

 

او تصریح کرد: در حال حاضر، این شرکت حدود ۲۵۰ فرمول مربوط به آمیزه‌های مختلف لاستیکی با همه پایه‌های پلیمری موجود در صنعت لاستیک را با توجه به نوع قطعه و محل کاربرد آن تولید می‌کند که در آن ۳۰۰ نوع مواد اولیه در مقادیر مختلف استفاده شده است.

اخبارمرتبط:

تبدیل دی اکسید کربن به سوخت و تجزیه پلاستیک با نانواسفنج‌ها

تولید ربات قطعه‌بردار و قطعه‌گذار در صنایع پلاستیک با حمایت صندوق نوآوری

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.