9

سرای نوآوری خدمات شهری راه اندازی می‌شود

  • کد خبر : 4396
  • 19 مهر 1399 - 9:01
سرای نوآوری خدمات شهری راه اندازی می‌شود
یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری درصدد است تا با همکاری شهرداری سرای نوآوری با محوریت خدمات شهری راه اندازی کند.

به زارش اراده نیوز،مدیر عامل یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری گفت: در حال حاضر با برخی از شرکت‌ها و نهادهای تخصصی استان به مدل‌ها و توافق برای همکاری استراتژیک در راستای توسعه فناوری و نوآوری رسیده‌ایم.

عباسعلی کارشناس افزود: برای راه‌اندازی سرای نوآوری با محوریت خدمات شهری با یکی از مراکز بزرگ تجاری شهر تهران درحال مذاکره هستیم. همچنین چندین جلسه با شهرداری تهران داشته‌ایم و در این راستا توافقاتی با شهرداری برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک صورت گرفته است.

او با ابراز امیدواری از اینکه این صندوق در حوزه کشاورزی نیز بتواند فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه خوبی داشته باشیم، ادامه داد: این صندوق سال گذشته در راستای تسهیل حرکت به سمت اقتصاد پایدار و حمایت از کسب وکارهای دانش‌بنیان و ارزش آفرین، به ثبت رسید و با توجه به نوپا بودن این صندوق در سال اول فعالیت آن، تمرکز بر روی ایجاد زیرساخت‌ها و فرآیندهای عملیاتی قرار گرفت که در این راستا اقدام به راه اندازی پایگاه اطلاعاتی برای ارزیابی و اعتبارسنجی متقاضیان شد.

او خاطرنشان کرد: در سال گذشته پروژه‌های مختلفی برای سرمایه گذاری به صندوق ارائه شد و از میان آنها ۲۲ پروژه به مرحله ارزیابی دوم راه یافت که در نهایت دو پروژه در حال انعقاد قرارداد است.

مدیر عامل یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری اضافه کرد: به منظور تسهیل ارائه خدمات بانکی با سه بانک کشاورزی، تجارت و پارسیان مدل هایی برای همکاری و ارائه خدمات مشترک تعریف شد و تفاهم نامه‌ای در این راستا به امضا رسیده است.

عباسعلی افزود: این صندوق یکی از اولین صندوق‌های پژوهش و فناوری تماماً خصوصی کشور به‌شمار می رود که با مشارکت هفت شرکت ایجاد شده است.

اخبارمرتبط:

برگزاری آنلاین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری اطلاعات

آغاز فعالیت اولین صندوق سرمایه گذاری هوش مصنوعی وفناوری اطلاعات

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4396

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.