8

تولید دستگاه کنترل‌کننده هوشمند همه‌کاره با کاربرد در خانه

  • کد خبر : 4434
  • 22 مهر 1399 - 8:53
تولید دستگاه کنترل‌کننده هوشمند همه‌کاره با کاربرد در خانه
پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌محور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهیدچمران اهواز موفق به طراحی، ساخت و عرضه به بازار دستگاه کنترل کننده هوشمند همه‌کاره شدند.

به گزارش اراده نیوز، مدیر این شرکت دانش‌بنیان دراین خصوص گفت: «کنترل‌کننده هوشمند همه‌کاره» (Vmote۲) یکی از محصولات خانه‌های هوشمند است که با داشتن حسگر نور، دما، رطوبت، فرستنده، گیرنده‌های مادون‌قرمز و فرکانس‌های رادیویی می‌تواند نیازهای مختلف کاربران را برطرف کند و قابلیت افزودن سنسورهای محیطی دیگر را نیز دارا است.

نیما برمک، افزود:این دستگاه قابلیت این را دارد که شرایط نوری محیط را بسنجد و دستگاه‌های مختلف کنترل شونده با مادون‌قرمز مانند کولرهای ریموت دار و تلویزیون و ریسه‌های ریموت دار و دستگاه‌های با ریموت رادیویی با فرکانس‌های ۴۳۳ و ۳۱۵ مگاهرتز ASK مانند در پارکینگ، پریز، کلیدهای ریموت‌دار، پرده و کرکره برقی را بر اساس دستورات کاربر، کنترل کند.

وی اضافه کرد: قابلیت اجرای دستور صوتی فارسی بوسیله موبایل، گزارش عملکرد بصورت دسته‌بندی، امکان زمان‌بندی فعالیت‌ها با تقویم شمسی، امکان تعریف دسته‌ای از دستورات دلخواه (سناریو)، نصب و راه‌اندازی آسان توسط QRcode، مدیریت کاربری بسیار قوی و اعمال سطح دسترسی، بروزرسانی از راه دور و قابلیت برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بر اساس شرایط محیطی از قابلیت‌های این دستگاه است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام‌شده با جزئیات کامل به صاحب دستگاه و کاربرانی که صاحب دستگاه تعیین کرده است از دیگر قابلیت‌های دستگاه است.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در پایان گفت: ارتقای سیستم دستگاه کنترل‌کننده هوشمند همه‌کاره از برنامه‌های مهمی است که در حال انجام آن هستیم.

اخبارمرتبط:

ساخت شیرآب شنیداری هوشمند

محققان ایرانی نانوپوشش هوشمند بازدارنده خوردگی ساختند

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.