15

رویدادی برای ارائه راهکارهای نجات‌بخشی تالاب‌ها

  • کد خبر : 4465
  • 23 مهر 1399 - 12:30
رویدادی برای ارائه راهکارهای نجات‌بخشی تالاب‌ها
رویداد فناورانه برای ارائه راهکارهای نجات بخشی تالاب‌ها با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش اراده نیوز،دومین جشنواره «ایده‌ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم در حفاظت و احیای تالاب‌های کشور» در دو بخش رویداد استارتاپی و دریافت ایده برگزار می‌­شود.

این جشنواره با در نظر گرفتن اهداف مختلفی از قبیل شناسایی نوآوران و مخترعان و حمایت از آنان، برای تحقق این امر برگزار می­‌شود و در آن تلاش می­‌شود تا با کمک فعالان فناور، شرکت‌­های دانش­ بنیان، مخترعان و استارتاپ‌­ها و شرکت­‌های فناور، زمینه استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین در احیای تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور فراهم شود.

ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای مشارکت مردم برای حفاظت از تالاب‌های کشور یکی دیگر از اهدافی است که برگزارکنندگان از برگزاری این جشنواره دنبال می‌کنند.

طبیعت‌گردی و گردشگری جامعه محور و مؤثر بر احیای تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور نیز از جمله محورهای این رویداد است. طبیعت ­گردی می‌­تواند جایگزین استفاده ناصحیح از تالاب­‌ها شود.

استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در بهینه‌سازی منابع تالاب‌ها و کاهش مصرف انرژی و عرضه راهکارهای نوین مدیریت پسماند و بازیافت نهاده‌های مصرفی در کشاورزی، از جمله دیگر مباحثی است که حاضران در این جشنواره در مورد آن بحث و گفتگو خواهند کرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی، این جشنواره که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست­‌جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه تبریز برگزار می­‌شود، چهار روز طول خواهد کشید. علاقه ‌مندان به این موضوع و شرکت­‌های فعال در این عرصه می‌­توانند از ۲۶ تا ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در این رویداد حضور یابند.

اخبارمرتبط:

جذب سرمایه‌ها به حوزه ارتباطات و فناوری در رویداد نوآورانه

تولید محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه به همت محققان پارک علم و فناوری استان اردبیل

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.