11

فراخوان شناسایی استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه تجهیزات پزشکی

  • کد خبر : 4468
  • 24 مهر 1399 - 9:08
فراخوان شناسایی استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه تجهیزات پزشکی
صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه تجهیزات پزشکی فراخوان منتشر کرد.

به گزارش اراده نیوز،در این راستا، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» حوزه تجهیزات پزشکی روز ۲۶ آبان ماه برگزار خواهد شد. بر این اساس استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه‌گذار هستند می‌توانند تا شنبه ۱۷ آبان ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل  demoday@inif.ir ارسال کنند.

جذب استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر حوزه تجهیزات پزشکی از طریق این فراخوان امکانپذیر است و با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

هر دوشنبه استارت‌آپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می‌شود که هر دوشنبه، تنها استارت‌آپ‌ها و طرح‌های همان حوزه معرفی شوند. سرکار خانم صلح‌خواه با شماره تلفن ۴۲۱۷۰۶۲۳ به عنوان مسئول برگزاری «دوشنبه‌های استارت‌آپی»، در روزها و ساعات اداری پاسخگوی سوالات درباره این رویداد خواهد بود.

اخبارمرتبط:

برنامه صندوق نوآوری برای اعطای تسهیلات بلاعوض ۴۰ میلیاردی به شرکت‌های دانش‌بنیان

فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی استارتاپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه خودرو

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.