7

ورود رادیاتورهای ایرانی حاوی نانوذرات به ۳ کشور همسایه

  • کد خبر : 4590
  • 08 آبان 1399 - 11:00
ورود رادیاتورهای ایرانی حاوی نانوذرات به ۳ کشور همسایه
با کاربردی شدن نانو ذرات زیرکونیوم به رادیاتور تولیدی یکی از شرکت‌های فناور علاوه بر آنکه رتبه اتلاف انرژی آن از C به B ارتقا یافت، موفق به صادرات آن به ۳ کشور همسایه نیز شد.

به گزارش اراده نیوز، مدیر کنترل کیفی و مهندسی گفت: به‌دلیل استفاده از این نانوپوشش امکان استفاده از رنگ‌های لایه نازک روی رادیاتورها فراهم می‌شود و از این‌رو انتقال حرارتی در رادیاتورهای تولید شده با این نانو ذرات کارایی بالایی خواهد داشت و این موضوع برای کشورهایی که قیمت انرژی در آنها بالا است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

محمدرضا مهرابی، با اشاره به صادرات این محصول به کشورهای عراق، افغانستان و آذربایجان، اظهار کرد: در افغانستان که از ذغال‌سنگ برای تولید انرژی استفاده می‌شود و موضوع کاهش مصرف انرژی خیلی حیاتی است، این رادیاتورها بازار بسیار خوبی پیدا کرده است. همچنین ما صادرات به کشور آذربایجان  را نیز از آذر ماه سال گذشته آغاز کردیم ضمن آنکه از این رادیاتورها در یکی از شهرک‌های تازه تاسیس در اربیل عراق نیز استفاده شده است. ما در مناقصه مربوط به پروژه این شهرک سازی شرکت کردیم و در حالی رقبایی از کشورهای مختلف نظیر ترکیه در این مناقصه حضور داشتند، برنده این پروژه شدیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۲۵۰۰ متر رادیاتور تولید می‌کنیم که نسبت به سال گذشته افزایش ظرفیت داشته‌ایم، ادامه داد: از آذر ماه سال گذشته نیز نرخ فروش شرکت افزایش پیدا کرده و این رادیاتورها از اقبال بیشتری در بازار برخوردار شده‌ است.

اخبارمرتبط:

قطع وابستگی کشور به الکترودهای جوش نانو با همت محققان کشور

افزایش کیفیت نما PVC بیرونی ساختمان‌ها با نانوذرات

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.