10

گرم تر شدن رادیاتورها با فناوری نانو

  • کد خبر : 4720
  • 17 آبان 1399 - 11:57
گرم تر شدن رادیاتورها با فناوری نانو
رادیاتورهای پوشش داده شده با مواد نانو فناوری بومی سازی شد.

به گزارش اراده نیوز،مدیر کیفیت کارخانه تولید تاش رادیاتور با بیان اینکه در سال های گذشته با تلاش متخصصان خارجی خط تولید رباتیک تولید رادیاتور را راه اندازی کردیم، گفت: چندی نگذشت که با شروع تحریم ها، شرکت های خارجی از ارائه خدمات خودداری کردند و تمام فرآیند تولید در حال تعطیلی بود.

محرابی به عزم راسخ متخصصان داخلی اشاره کرد و افزود: با پشتوانه علمی موجود و توان جوانان داخلی، خط تولید را در کوتاهترین زمان راه اندازی کردیم و به تولید رادیاتور ادامه دادیم.

وی در خصوص استفاده از فناوری نانو در رادیاتورها، گفت: از زمانیکه پکیج ها وارد خانه ها شد، شاهد عدم گرمادهی رادیاتورهای آلومینیومی بودیم که با مشورت با متخصصان به این نتیجه رسیدیم، باید جنس رادیاتورها به فلزی تغییر کند تا واکنش مواد معدنی در داخل رادیاتور کم و عمر مفید بالاتر برود.

وی در ادامه افزود: در این میان یک شرکت دانش بنیان حوزه فناوری نانو پیشنهاد استفاده از یک ماده نانو فناوری در پوشش دهی رادیاتور ها را داد، استفاده از این مواد در خط تولید هم مصرف آب برای شستشوی محصول را کاهش داد و میزان رنگ پذیری سطح رادیاتورها را چند برابر کرد.

مدیر کیفیت کارخانه تولید تاش رادیاتور گفت: رادیاتورهای پوشش داده شده با فناوری نانو ، بازده حرارتی بالاتری دارند و در عین حال انرژی کمتری هم مصرف می کنند. امروز تمام نیاز کشور را با مواد کاملا داخلی برطرف می کنیم و نیازی به فناوری وارداتی نداریم.

اخبارمرتبط:

رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک

ورود رادیاتورهای ایرانی حاوی نانوذرات به ۳ کشور همسایه

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.