11

اعطای تسهیلات صندوق نوآوری به برگزیدگان جشنواره شیخ‌ بهایی

  • کد خبر : 4760
  • 19 آبان 1399 - 12:15
اعطای تسهیلات صندوق نوآوری به برگزیدگان جشنواره شیخ‌ بهایی
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از اعطای تسهیلات ویژه این صندوق به برگزیدگان جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی خبر داد و بر حمایت صندوق نوآوری از این رویداد تاکید کرد.

به گزارش اراده نیوز، دکتر علی وحدت گفت: این رویداد در نوع خود در ایران بی‌نظیر است و یکی از اصلی‌ترین رویدادهای ساماندهی شده و منظم در حوزه فناوری و نوآوری است.

وی افزود: جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با بخش‌های متنوعی که دارد علاوه بر ‎سنجش جامع تحولات فناوری و نوآوری در کشور، موفقیت‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را نیز منعکس می‌کند و علاوه بر معرفی موجب دلگرمی مردم و جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: رویدادها محلی برای عرضه و نمایش توانمندی هر کشور محسوب می شوند، بنابراین وظیفه داریم که جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی را تقویت کنیم تا هر دوره نسبت به دوره‌های گذشته بهتر برگزار شود. در عین حال جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ ‌بهایی یکی از بهترین رویدادها در حوزه فناوری نوآوری ایران است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن تاکید بر افزایش فراگیری و مشارکت اکوسیستم نوآوری کشور در این جشنواره خاطرنشان کرد: باید جایگاه جشنواره در زیست بوم نوآوری آنچنان ارتقا یابد تا فناورانی که فکر می‌کند کار فناوری و نوآوری قابل عرضه دارند و درخوری انجام داده‌اند در این جشنواره شرکت کنند و توانمندی‌هایشان بیش از پیش دیده شود. لازمه این امر نیز بالا بردن منافع معنوی و مادی پذیرفته شدن در این رویداد است تا انگیزه مشارکت و ارائه توانمندی‌ها افزایش یابد.

وحدت در ادامه از تدارک تسهیلات ویژه برای برگزیدگان جشنواره خبر داد و گفت: از آنجایی که هدف این رویداد حمایت از شرکت‌های فناور و نوآور است و با اهداف صندوق نوآوری همخوانی دارد؛از این پس با تصویب هیات عامل صندوق برگزیدگان هر دوره جشنواره می توانند از تسهیلات ارزان قیمت صندوق بهره مند شوند.

پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی و مراسم تقدیر از برگزیدگان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه به صورت آنلاین برگزار می شود. پیش از این نیز به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی جلسات داوری بخش های مختلف جشنواره انجام شد.

اخبارمرتبط:

برنامه صندوق نوآوری برای اعطای تسهیلات بلاعوض ۴۰ میلیاردی به شرکت‌های دانش‌بنیان

حمایت صندوق نوآوری از طرح‌های حوزه قالب‌های پرسکاری صفحات فلزی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4760

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.