8

ساخت محصولی برای پیش‌بینی ابتلا به کرونا

  • کد خبر : 4802
  • 21 آبان 1399 - 10:20
ساخت محصولی برای پیش‌بینی ابتلا به کرونا
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان حوزه سلامت ضمن بیان مشکلات ایجاد شده در دوران شیوع کرونا برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان از ساخت محصولی برای پیش‌بینی ابتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش اراده نیوز،دکتر مهدی سجودی  گفت: در ابتدای شیوع کرونا، هم از لحاظ عدم حضور کارکنان و بعدتر به دلیل متلاطم شدن بازار هزینه‌های فعالیت بالا رفت و درآمدی نداشتیم. ما سعی کردیم بازارهای متناسب با کرونا را هدف قرار دهیم. در دوران شیوع کرونا توانستیم چند محصول نوآورانه‌ی مرتبط با این بیماری تولید کنیم که به زودی آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنیم.

او افزود: یکی از محصولاتی که تولید کردیم به حوزه‌ی پایش شخصی مربوط و به کمک آن، برخی پارامترها به صورت پیوسته از افراد اندازه‌گیری می‌شود. سپس این ابزار هشدارهایی در خصوص سلامتی به کاربران می‌دهد. علاوه بر آن، با هوش مصنوعی توانستیم تا حد قابل‌قبولی پیش‌بینی کنیم فرد احتمال ابتلا به کرونا را دارد یا خیر. این محصول نیز می‌تواند به مردم کمک کند اگر در معرض ابتلا به بیماری هستند خود را قرنطینه کنند و یا سریع‌تر به سراغ روش‌های درمانی روند.

اوبیان کرد: اگر بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را تزریق کنیم، این محصولات سریع‌تر وارد بازار می‌شوند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان این که «پیش‌تر محصولی تولید کرده بودیم که به دلیل شیوع کرونا و شرایط اقتصادی رونمایی از آن فعلا معلق شده است»، درباره وضعیت صادرات محصولات سلامت دانش‌بنیان گفت: در این شرایط نتوانستیم به دلیل مشکلات ایجاد شده، صادرات رسمی داشته باشیم، اما  به صورت محدود صادرات غیررسمی داشته‌ایم.

اخبارمرتبط:

بهبود کسب و کار حوزه نانوپوشش، حتی در شرایط کرونا!

ارائه آزمون‌های زیست سازگاری تجهیزات پزشکی کرونایی برای ۳۰ شرکت

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=4802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.