9

ارتقای توان و کیفیت صادراتی و کنترل کالاهای وارداتی با تجهیزات ساخت داخل

  • کد خبر : 5051
  • 05 آذر 1399 - 10:43
ارتقای توان و کیفیت صادراتی و کنترل کالاهای وارداتی با تجهیزات ساخت داخل
گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان تجهیزاتی را برای کنترل کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی عرضه کرده‌اند که با بهره‌گیری از آن می‌توان توان صادراتی کشور را ارتقا داد.

به گزارش اراده نیوز،مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان هدف از فعالیت‌های این مجموعه را بررسی کیفیت تجهیزات داخلی، وارداتی و صادراتی دانست و گفت: استقرار سیسـتم‌های کیفیـت در واحدهـای تولیدی،کمک به حسـن اجـرای استانـدارد و ارتقای محصولات دانش‌بنیان یکی از اهدافی است که با کمک فناوری بومی سنجش و تجهیزات پیشرفته دنبال می‌کنیم.

مسعود محبوبی، تأمین نیازهای تولیدکنندگان برای بهره‌مندی بهینه از محیط زیست را یکی دیگر از اهداف این شرکت عنوان کرد و ادامه داد:با تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مختلف در زمینه غذایی، میکروبی، آرایشی و بهداشتی، قطعات و لوازم خودرو و دیگر تولیدات شرکت‌های فناور و صنعتی کیفیت این محصولات تأمین می‌شود.

او با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در سه بخش آزمایشگاهی، بازرسی، آموزش و مشاوره، خاطر نشان کرد: این مجموعه فناور خدمات بازرسی در مبدأ و مقصد را می‌تواند در اختیار وارد کنندگان، صادر کنندگان و تولید کنندگان در سراسر دنیا قرار ‌دهد که شامل بازرسی‌های ظاهری، بازرسی پیش از حمل، بازرسی و صدور گواهی‌نامه بازرسی جهت ارائه به بانک و گمرکات، بازرسی از واحدهای تولیدی و صدور گواهینامه‌های بازرسی COI در مبدأ و مقصد و گواهی تأیید قیمت پروفرما می‌شود.

او با اشاره به بازرسی از کشتی‌های وارداتی و صادراتی نفت و فرآورده‌های نفتی، گفت: علاوه بر این، بازرسی و نمونه‌برداری از کالاهای وارداتی و صادراتی و تولید داخل نیز در دستور کار فعالان فناور ما قرار دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان از فعالیت این شرکت فناور در صنایع شیمیایی و پلیمر گفت و ادامه داد: در تدوین استاندارد، سیستم‌های مدیریت کیفیت، چوب و فرآورده‌های چوبی، سلولزی، نفت و فرآورده‌های نفتی، خودرو و نیروی محرکه و مکانیک فعال هستیم.

محبوبی با اشاره به توانایی ارائه خدمات مشاوره و ممیزی برای پیاده‌سازی استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت تا صدور گواهی‌های ملی و بین‌المللی، گفت: این توانمندی را داریم که خدمات مشاوره و ممیزی را برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی و بهداشت محیط، مدیریت محیط زیست، مدیریت نهادهای آزمایشگاهی و کالیبراسیون ارائه دهیم.

اخبارمرتبط:

برنامه ریزی برای تولید تجهیز ناوگان دریایی با ظرفیت دانش بنیان‌ها

معرفی سرپرست مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.