11

برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر ۲۰ دی ماه سال جاری

  • کد خبر : 5083
  • 17 آذر 1399 - 10:43
برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر ۲۰ دی ماه سال جاری
جشنواره ملی امیرکبیر با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش اراده نیوز،جشنواره ملی امیرکبیر با هدف حمایت از طرح‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی، شناسایی سازمان‌های حامی از پایان‌نامه‌ها، کاربردی کردن دانش و پژوهش در راستای نیازهای سازمان‌ها و ایجاد پیوند پایدار و نظام‌مند و همکاری مستمر بین دانشگاه و صنعت با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر محورهای این رویداد ملی است و دانشجویان نوآور خلاق و فناور علاقه‌مند باید طرح‌های ارسالی خود را براساس حل مسئله، تقاضا و نیاز جامعه و صنعت تهیه و تدوین کنند.

همچنین پایان‌نامه‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پذیرفته می‌شوند. طرح‌ها و پایان‌نامه‌های منتخب، در سه گروه دانشجویان برتر، اساتید برتر و دانشگاه برتر، در روز ۲۰ دی ماه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی با حمایت از رویدادهای علمی و دانشجویی مختلف، تلاش دارد تا فارغ‌التحصیلان نخبه را تشویق کند تا طرح‌های کاربردی و مبتنی بر تحقیقات فناورانه خود در حوزه صنعت گیاهان دارویی را برای تجاری‌سازی به جامعه عرضه کنند.

اخبارمرتبط:

برگزاری پایلوت جشنواره دانش آموزی نانو در پیام نور/شاهد ثمرات سرمایه گذاری نانو هستیم

حمایت ۶ میلیاردی صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.