8

رقابت متخصصان جوان کشور برای ارتقاء سطح پیام‌رسان‌های ایرانی

  • کد خبر : 52
  • 11 اردیبهشت 1398 - 11:43
رقابت متخصصان جوان کشور برای ارتقاء سطح پیام‌رسان‌های ایرانی

تعدادی از متخصصان جوان طی رویدادی تحت عنوان «رویداد نوآورانه پیام‌آورد» رای ارتقاء سطح پیام‌رسان‌های ایرانی گرد هم خواهند آمد.

در این رویداد رقابت‌محور که طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان در سه زمینه کسب‌وکار، طراحی واسط کاربری (UI/UX) و شمتا (شبکه مجازی تراز ایرانیان) به همکاری و رقابت خواهند پرداخت.

بعد از انجام فراخوان و برگزاری آزمون اینترنتی از هزاران متخصص مشتاق، حدود ۱۰۰ از دانشجویان و متخصصان حوزه‌های مدیریت، فناوری اطلاعات و هنر برای شرکت در مرحله حضوری این رقابت انتخاب شدند.

دعوت از نخبگان و به چالش کشیدن آن‌ها برای حل چالش‌ها و مسائل در حوزه‌های گوناگون از جمله رویکردهای موثری است که در سال‌های اخیر در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته و یکی از کارآمدترین روش‌ها برای غلبه بر چالش‌های تخصصی صنایع و زمینه‌های گوناگون است، این روش در طول سالیان اخیر توسط مجموعه رویدادهای نوآورانه «فن‌آورد» در کشورمان هم پیاده‌سازی شده و مورد استقبال صاحبان صنایع و نخبگان و متخصصان کشور قرار گرفته است.

برگزیدگان این مرحله در اختتامیه رویداد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

 اختتامیه رویداد پیام‌آورد شنبه ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه شریف با حضور سعید سهراب‌پور رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و بنیاد ملی نخبگان، رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی، محمد حسین قمری رئیس مجموعه رقابت‌های تخصصی فن آورد، مرتضی رحیمی مدیر پیام‌رسان سروش، محسن غفاری مدیر پیام‌رسان ایتا، عباس محمدخانی مدیر پیام‌رسان درسا و مصطفی انوشه نماینده تلگرام طلایی و هاتگرام برگزار خواهد شد.

پیشتر نشست شورای سیاست گذاری این رویداد در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت نهادهای مرتبط در راستای حمایت از پیام‌ رسان‌های داخلی و برگزاری رویداد نوآورانه پیام آورد در بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=52

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.