12

افزایش استحکام ساختمان‌ها با پروفیل فولادی “ایران‌ساخت”

  • کد خبر : 5414
  • 20 بهمن 1399 - 11:19
افزایش استحکام ساختمان‌ها با پروفیل فولادی “ایران‌ساخت”
محقق یک شرکت دانش بنیان توانستد با تولید پروفیل جدید موجب افزایش عمر و استحام ساختمان ها شوند.

به گزارش اراده نیوز ، این شرکت دانش‌بنیان در ابتدا فعالیت خود را در حوزه تولید قطعات، ماشین آلات صنعتی آغاز کرد. اما پس از چند سال به عرصه تولید لوله و مقاطع فولادی نیز وارد شد تا با ایجاد خط تولید این نوع لوله‌ها، به افزایش مقاومت در و پنجره‌ها کمک کند.
به گفته مجید لطیفی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، پروفیل‌ها تقریبا در همه جا حضور دارند. در صنایع مختلف، ساختمان و راه‌سازی. قسمت اعظمی از پروفیل‌ها به منظور ساختن در و پنجره‌های آهنی به‌کار می‌روند. متخصصان ما طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی خطوط تولید لوله پروفیل فولادی با روش مستقیم بدون تعویض قالب و قالب‌های مقطع ثابت ارتقای این تولیدات را در اولویت خود قرار دادند.

وی افزود: با تلاش و پشتکار مجموعه ما، خط تولید لوله ERW پس از یک سال تولید آزمایشی، با ظرفیت سالانه ۸۰ هزار تن شروع به کار کرد. این خط قابلیت تولید لوله‌های با قطر ۱۰، ۱۲ و ۱۴ اینچ و به طول دلخواه بر اساس سفارش مشتری را دارا است. لوله و پروفیل فولادی به آلیاژهایی گفته می‌شود که عنصر اصلی آن‎‌ها را آهن تشکیل می‌دهد. کربن به عنوان مهمترین ماده آلیاژی فولاد محسوب می شود.

لطیفی ادامه داد: قسمت زیادی از انواع لوله و پروفیل برای ساختن در و پنجره آهنی به کار می‌رود. پروفیل‌های مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به عنوان نرده‌های فلزی برای در و پنجره منازل، کناره راه‌پله‌ها استفاده می‌شود.

این فعال فناور با بیان این‌که ما طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی خطوط تولید لوله پروفیل فولادی با روش مستقیم بدون تعویض قالب و قالب های مقطع ثابت پروفیل تولید شده به روش مستقیم را در اولویت کاری خود قرار دادیم، ادامه داد: این پروفیل‌ها دارای زاویه های تیز، ابعاد دقیق و خط جوش ثابت در دیواره بالایی و انحنای سطحی کمی هستند و نسبت به روش دیگر کیفیت و استحکام بالاتری دارند.

وی درباره محصولات تولیدی شرکت، گفت: «طراحی و ساخت خط نورد پروفیل سنگین مقاطع ساختمانی توخالی (HSS) با قابلیت تولید مقاطع ساختمانی فولادی در ابعاد و ضخامت‌های مختلف»، «طراحی و ساخت خط نورد لوله‌های ERW با امکان تولید سایزهای متنوع و طراحی» و «ساخت جرثقیل سقفی با وزن کمتر، استهلاک کمتر و زمان ساخت کوتاهتر نسبت به جرثقیل‌های موجود» از جمله محصولات تولیدی شرکت است.

 این فعال فناور همچنین تاکید کرد: «طراحی و ساخت خط نواربر با طراحی و مکانیزم عمل جدید و متفاوت»، «طراحی و ساخت دستگاه سایزینگ برای تبدیل لوله به پروفیل»، «طراحی و ساخت دستگاه گیوتین ۶ متری با قابلیت برش به ضخامت ۲۰ میلی‌متر» و «طراحی و ساخت دستگاه پانچ» از دیگر محصولاتی است که تولید کرده‌ایم.

خبرنگار:فاطمه ابراهیمی راد 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5414

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.