8

ورود سرمایه گذاران جسور به حوزه فضایی

  • کد خبر : 55
  • 11 اردیبهشت 1398 - 13:28
ورود سرمایه گذاران جسور به حوزه فضایی

رئیس سازمان فضایی ایران از برنامه ریزی برای مشارکت و تعامل با بنگاه‌های اقتصادی و ورود سرمایه گذاران جسور به حوزه فضایی کشور در راستای بسترسازی ساخت منظومه های ماهواره ای خبر داد.

 مرتضی براری گفت: جوانان مهمترین سرمایه کشور هستند و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری، لازم است تا بستر مناسب برای حضور جوانان خلاق در عرصه‌های فناوری و اقتصادی حوزه فضایی را در ورود به گام دوم انقلاب و تحقق آرمان‌های آن مهیا کنیم.

وی افزود: امروز در تمام ارکان حوزه فضایی، چه در بالادست و چه در پایین دست، جوانان متخصص و خلاق کشور خوش درخشیده اند و دستاوردهای ممتازی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

براری خاطر نشان کرد: در مراسم بزرگداشت دستاوردهای دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علم و صنعت، از ۳۰ محصول فناورانه در حوزه‌های فضایی، نانو، انرژی، محیط زیست و بیوتکنولوژی که حاصل مشارکت جوانان با انگیزه و خلاق این دانشکده طی ۵ سال اخیر است، بازدید کردم.

رئیس سازمان فضایی ایران ادامه داد : در این مراسم پیشنهاد شد تا با مشارکت و تعامل با بنگاه‌های اقتصادی و ورود سرمایه گذاران جسور به حوزه فضایی، بتوانیم بسترساز توسعه کسب و کارها در حوزه طراحی و ساخت ماهواره‌های عملیاتی و منظومه‌های ماهواره‌ای باشیم و روند تجاری سازی محصولات فناورانه و تثبیت صنعت فضایی را با شتاب بیشتر طی کنیم.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=55

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.