12

توسط فناوران پارک علم و فناوری البرز صورت گرفت؛ طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی در ابعاد خانگی و صنعتی

  • کد خبر : 5869
  • 21 فروردین 1400 - 9:44
توسط فناوران پارک علم و فناوری البرز صورت گرفت؛ طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی در ابعاد خانگی و صنعتی
فناوران یکی از شرکت‌های دانش‌محور مستقر در پارک علم و فناوری البرز که در حوزه طراحی و تولید قطعات الکترونیکی فعال است موفق به طراحی و ساخت پرینترهای سه بعدی در ابعاد مختلف شدند.

به گزارش اراده نیوز ، مهندس منصور رحمانیان مدیرعامل شرکت رادیس پندار پایا با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه موفق شدیم، پرینتر های سه بعدی در ابعاد خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی را طراحی نموده و بسازیم.

وی افزود: این پرینتر در سه نوع، خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی قابل تولید است، از ویژگی های این دستگاه کم مصرف بودن آن و همچنین سادگی استفاده آن می توان نام برد.
مدیرعامل شرکت رادیس پندار پایا با بیان اینکه در حال تولید انبوه این پرینتر هستیم و مقدمات کار فراهم شده است و در آینده بسیار نزدیک آماده ورود به بازار می شود، اظهار داشت: در حال حاضر یک تیم ۱۲ نفره در رشته های مختلف در این شرکت مشغول هستند و می توانند فناوری روز را تولید کنند.
وی از ثبت اختراع این محصول خبر داد و اعلام کرد: با توجه به محصولات شرکت، در صدد دانش بنیان شدن هستیم و مقدمات اولیه برای دانش بنیانی انجام و در حال تکمیل سامانه می باشیم.
مهندس رحمانیان گفت: تقریباً برای تجاری سازی مشکل خاصی وجود ندارد و خوشبختانه همه مراحل از طریق پارک علم و فناوری البرز قابل حل می‌باشد و تعامل خوبی بین شرکت های پارک البرز و مجموعه ستادی وجود دارد.
وی در پایان با اشاره به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: در سال ۱۴۰۰ با این نامگذاری باید توجه بیشتری به شرکت های دانش بنیان و فناور صورت گیرد و مشکلات پیش روی این شرکت ها در بخش های مختلف بویژه حوزه مالی برطرف شود.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=5869

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.