12

افتتاح مرکز شتاب دهی ساخت داخل در تبریز

  • کد خبر : 6003
  • 31 فروردین 1400 - 15:44
افتتاح مرکز شتاب دهی ساخت داخل در تبریز
شتاب دهنده ساخت داخل در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد.

به گزارش ارده نیوز؛ با استقرار این شتاب دهنده، ایده های حوزه های مکانیک، ساخت و تولید، بومی سازی و مهندسی معکوس محصولات وارداتی در استان با شتاب بیشتری تجاری سازی خواهند شد.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: این شتاب دهنده به تیم های متقاضی ایجاد کسب و کارهای نوپا در حوزه ساخت و تولید، خدمات شتابدهی توسعه کارآفرینی ارائه می کند.
دکتر عبدالرضا واعظی با اشاره به آموزش و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز کسب و های کارو استارتاپ های استانی در موضوعات مرتبط با این شتاب دهنده تاکید کرد: ایجاد فضایی جذاب برای جوانان برای برگزاری مسابقات، دورهمی های کارآفرینی و نشست های تخصصی ،کلاس ها و کارگاه های استارتاپی برای توسعه کسب و کارهای فناور محور، از دیگر اهداف این مجموعه است.
وی با بیان اینکه شتاب دهنده ساخت داخل سومین شتاب دهنده مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی است افزود: این شتاب دهنده خدمات استقرار،مشاوره،مانیتورینگ را به تیم های پذیرش شده در دوره شتابدهی ارائه خواهد کرد.
به گفته رییس پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی، این شتاب دهنده با برگزاری کارگاه ها،همایش ها و ارائه مشاوره کسب و کار برای تیم های پیش شتابدهی، زمینه لازم برای تجاری سازی استارتاپ ها و استقرار آن ها در پارک علم و فناوری را فراهم خواهد کرد.
مهندس حبیب زاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان شیمی پژوهش صنعت و مدیر شتاب دهنده ساخت داخل هم گفت: این شتاب دهنده به کسب و کارهای نوپا در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین آلات خطوط تولید خدمات مالی، فکری، تجربی و مشاوره ای ارائه خواهد کرد.
ارتباط دهی تیم ها به شبکه ای از سرمایه گذاران،متخصصان و رهبران تجاری و مشارکت در زمینه برپایی نمایشگاه جشنواره و تورهای علمی از دیگر خدمات این شتاب دهنده به ایده های فناورانه خواهد بود.

اخبار مرتبط:

شتاب دهی به تجاری سازی ایده های حوزه های برق و هوشمندسازی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.