11

انتشار فراخوان مرحله جدید برنامه ملی گرنت فناوری در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 6149
  • 15 خرداد 1400 - 17:18
انتشار فراخوان مرحله جدید برنامه ملی گرنت فناوری در آذربایجان شرقی
فراخوان دومین مرحله گرنت فناوری موسوم به طرح جوانه و فراخوان آزمایشی طرح شکوفایی در حوزه‌های نفت و ICT در آذربایجان شرقی منتشر شد.

به گزارش اراده نیوز؛رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: در دومین فراخوان گرنت فناوری جوانه حمایت‌های مالی بلاعوض از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی تمامی دانشگاه‌های استان، در تمامی حوزه‌ها که منجر به تولید محصول باقابلیت تجاری‌سازی شوند صورت می‌گیرد.
دکتر عبدالرضا واعظی از اجرای طرح حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های فناورانه و بازارگرای آزمایشگاه‌ها تحقیقاتی موسوم به طرح شکوفایی در حوزه‌های نفت و ICT به‌صورت آزمایشی در آذربایجان شرقی و ۶ استان دیگر خبر داد و گفت: در این طرح از تحقیقات فناورانه و نوآورانه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی در حوزه‌های نفت و ICT توسط پارک‌های فناوری و نوآوری نفت و گاز و فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت به عمل خواهد آمد.
وی با اشاره به اجرا مراحل پایلوت و اول گرنت فناوری در آذربایجان شرقی در سال گذشته یادآور شد: در مرحله پایلوت از ۹ رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد به مبلغ دو میلیارد و یک‌صد میلیون ریال موردحمایت قرار گرفت و در مرحله اول نیز ۸ رساله دکتری ۳۳ پایان‌نامه کارشناسی ارشد موردپذیرش قرارگرفته و مراحل نهایی اعطای گرنت در حال انجام است.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند از ۱۷ خرداد الی ۱۶ تیرماه سال جاری به وب‌سایت techgrant.msrt.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط:

آغاز طرح گرنت فناوری در آذربایجان شرقی

آغاز اجرای فاز پایلوت اعطای گرنت جوانه در ۵ استان

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.