12

دعوت از شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان برای کمک به صنعت لوازم خانگی

  • کد خبر : 6167
  • 05 تیر 1400 - 14:09
دعوت از شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان برای کمک به صنعت لوازم خانگی
معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، از شرکتهای دانش بنیان و خلاق فعال در حوزه تولبد لوازم خانگی برای کمک به تامین نیازهای فناورانه و رفع چالشهای این صنعت دعوت کرد.

یکی از عناوین این نیازمندی «دستگاه تشخیص ترک با تکنولوژی CURRENT E » است.

شرکت‌های دانش‌بنیان، به ویژه آنها که در حوزه فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، فعال هستند، در صورتی که بتوانند این دستگاه را تولید کنند، از حمایت توأمان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و صنعت لوازم خانگی کشور برخوردار خواهند شد و با آنها قرارداد همکاری منعقد می‌شود.

یکی از حوزه‌های چالشی و مورد نیاز صنایع لوازم خانگی استفاده از دستگاه های تست آزمایشگاهی حین تولید و پیش تولید به منظور رصد انواع مخاطرات و گلوگاه های کیفی مطرح در ماشین آلات و قطعات می باشد. از جمله دستگاه های مورد نیاز در این حوزه دستگاه تشخیص ترک با تکنولوژی CURRENT EDDY می باشد.

دیگر نیاز اعلام شده از سوی صنعت لوازم خانگی «زیرساختهای اینترنت اشیا» است.  شرکتهای دانشبنیان، خلاق و فناور فعال در حوزه صنایع خلاق شامل: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای، می‌توانند به این نیاز فناورانه پاسخ دهند.

با توجه به گسترش روز افزون وسایل الکترونیکی هوشمند و متصل به اینترنت، نیاز به ایجاد شبکه و زیر ساخت جامع و غیرجزیره ای در صنعت لوازم خانگی بیش از پیش احساس می‌شود.

ساخت و تامین ماژول‌های ارتباطی بر مبنای زیر ساخت‌های کشور، تقویت حوزه‌ی پدافند در حیطه Devices Connected، زیرساخت‌های حوزه IoT شامل شبکه‌های اختصاصی ۶ LowPan  و نظیر آن، تجمیع داده، یکپارچه سازی و مدیریت آنها در یک سامانه اختصاصی تحت عنوان Layer Application، ایجاد فرهنگ‌سازی به منظور کاهش مصرف انرژی بواسطه‌ی استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیا و بکارگیری هوش مصنوعی و الگوریتم‌های تلفیقی و سیستم نوفراست هوشمند، از جمله نیازهای اعلام شده در حوزه اینترنت اشیاء توسط صنعت لوازم خانگی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات در مورد جزئیات این فراخوان به سامانه اینترنتی daneshbonyan.isti.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6167

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.