9

برگزاری وبینار ” چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟”

  • کد خبر : 6657
  • 10 مرداد 1401 - 11:41
برگزاری وبینار ” چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟”
وبینار " چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟" باهدف آشنایی با شیوه استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

به گزارش اراده نیوز؛ در این وبینار شرایط و فرآیندهای پذیرش، خدمات و مزایا استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی توسط مهندس مریم آرین خواه مدیر مؤسسات پارک علم و فناوری استان تشریح خواهد شد.
در وبینار ” چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟” شرایط متقاضیان واجد شرایط برای استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بیان خواهد شد.
شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و افراد دارای ایده و محصول فناورانه با شرکت در این وبینار می‌توانند با فرآیند و الزامات استقرار در واحد مؤسسات پارک علم و فناوری آشنا شده و درخواست استقرار بدهند.
وبینار ” چرا و چگونه در پارک علم و فناوری مستقر شویم؟” به‌صورت آنلاین چهارشنبه مورخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ توسط پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و شتاب‌دهنده ستاک آپ برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://eastp.ir/Event/Home/Detail/1032 در این رویداد بصورت رایگان ثبت‌نام بکنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6657

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.