6

اعطای تسهیلات ویژه حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق 

  • کد خبر : 6668
  • 26 مرداد 1401 - 13:19
اعطای تسهیلات ویژه حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق 
با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خط اعتباری تسهیلات ویژه برای شرکتهای دانش بنیان و خلاق تعریف شد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: این تسهیلات به «شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه صنایع فرهنگی، صنایع خلاق و علوم انسانی و اجتماعی»، «شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و نوپا مستعد دانش بنیان و یا خلاق شدن» و «شرکت های دانش بنیان و خلاق حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (دارای محصول از نوع اپلیکیشن یا پلتفرم های خدماتی)» ارائه می شود.

صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با توجه به نیاز روز افزون کشور در زمینه حمایت و سرمایه گذاری و توسعه صنایع و کسب و کارهای خلاقانه و نوآورانه، فناوری های نرم و هویت ساز، شیوه های نوین کسب و کار و محصولات فناورانه  و شرکت های دانش بنیان فراخوان اعطای تسهیلات را منتشر کرد.

داشتن طرح توجیهی قابل قبول به همراه مستندات از جمله شرایط لازم برای ارائه درخواست تسهیلات است.

 متقاضیان می توانند برای بهره مندی از  تسهیلات تولید نمونه اولیه، سرمایه در گردش، فعالیتهای قبل از تولید صنعتی و تولید صنعتی درخواست خود را به صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.