6

اعطا تسهیلات برای توسعه طرح‌های توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر کوچک‌مقیاس

  • کد خبر : 6710
  • 02 مهر 1401 - 8:43
اعطا تسهیلات برای توسعه طرح‌های توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر کوچک‌مقیاس
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه تسهیلات برای توسعه طرح‌های توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر کوچک‌مقیاس بر اساس قانون قانون جهش تولید دانش بنیان خبر داد.

به گزارش اراده نیوز؛ در این قانون و آیین‌های ابلاغ شده آن اهداف مختلفی برای رشد و توسعه نوآوری و فناوری در اقتصاد کشور در نظر گرفته شده که برای اجرایی سازی درست آن دستگاه‌های مربوطه نیز باید اقدامات لازم را انجام دهند.

در یکی از آیین‌نامه‌های این قانون آمده که کارگروه با هدف نظارت بر حسن اجرای این آیین‌نامه و تعیین شرایط اعطای تسهیلات به طرح‌های توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر کوچک‌مقیاس با عضویت نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری(رئیس کارگروه)، وزارت نیرو(ساتبا)، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شود و  با تشخیص کارگروه نمایندگی از سازمان‌های مربوطه دولتی و بخش خصوصی امکان حضور در جلسه‌ها را خواهند داشت.
یکی از معیارهای اصلی اولویت نیروگاه‌های تجذیرپذیر کوچک‌مقیاس برای بهره‌مندی از تسهیلات موضوع این آیین‌نامه، استفاده از محصولات و خدمات دانش‌بنیان و یا محصولات ساخت داخل است. شرکت های فناور و دانش بنیان برای بهره مندی از این تسهیلات می توانند درخواست کتبی خود را به دبیرخانه این کارگروه ارسال بکنند.
لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.