6

برگزاری رویداد ارائه ایده‌ها و محصولات نوین فناورانه قیر

  • کد خبر : 6865
  • 31 اردیبهشت 1402 - 16:05
برگزاری رویداد ارائه ایده‌ها و محصولات نوین فناورانه قیر
معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین رویداد ارائه ایده‌ها و محصولات نوین فناورانه قیر و مشتقات آن خبر داد.

به گزارش اراده نیوز، دکتر سید هادی اقدسی با تأکید بر نقش فرآورده‌های نفتی در اقتصاد کشور افزود: این رویداد باهدف ارائه محصولات نوین فناورانه، بهره‌گیری از دانش فنی بروز اساتید و فناوران، ارتقاء سطح و رفع نیازهای فناورانه صنایع مرتبط با قیر و مشتقات آن توسط پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و شرکت دانش‌بنیان پالایش ایمن راه برگزار خواهد شد.

وی مشارکت، سرمایه‌گذاری و خرید دانش فنی، بهره‌مندی از امکانات خط تولید و صادرات محصول، ارائه تسهیلات مالی توسط صندوق‌های مالی و برخورداری از مزایا، خدمات مشاوره‌ای و منتورینگ را مزایا و حمایت‌های در نظر گرفته‌شده برای ایده‌ها و محصولات منتخب در این رویداد عنوان کرد.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اظهار کرد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، اساتید، دانشجویان و فناوران برای شرکت در نخستین رویداد ارائه ایده‌ها و محصولات نوین فناورانه قیر و مشتقات آن حداکثر تا سی‌ام خردادماه سال جاری می‌توانند از طریق پرتال پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به نشانی https://eastp.ir در این رویداد ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=6865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.