10

گذراندن دوره سربازی در شرکت‌های دانش بنیان

  • کد خبر : 1527
  • 16 مهر 1398 - 13:31
گذراندن دوره سربازی در شرکت‌های دانش بنیان
معاون رئیس جمهور: مشمولان وظیفه فعال در شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند پس از گذراندن دوره آموزشی، سربازی خود را در این شرکت‌ها بگذرانند

به گزارش اراده نیوز؛ مرکز سمنان، سورنا ستاری در شورای اداری استان سمنان گفت: با اخذ مجوز از رهبر معظم انقلاب اسلامی و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، با تعیین شرایط و براساس کیفیت فعالیت های علمی، فعالان مشمول وظیفه در شرکت های دانش بنیان می توانند به صورت امریه ای در این شرکت ها دوران سربازی خود را سپری کنند.
وی همچنین از اجرای طرج رایزن صادراتی دانش بنیان در ۳۰ کشور جهان خبر داد و گفت: این طرح بیشتر در کشورهای اطراف ایران در حال اجراست و در قالب آن از شرکت هایی که با این کشورها مراودات صادراتی داشته باشند در زمینه های مختلف نظیر حضور در نمایشگاه ها و اخذ استانداردهای دانش بنیان صادرات حمایت می کنیم.
ستاری در این جلسه همچنین اعلام کرد: سه میلیارد تومان برای کمک به صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان اختصاص یافته و برای تامین بودجه شرکت های دانش بنیان این استان به هر میزان که بخش خصوصی سرمایه گذاری کنند، مشارکت خواهیم کرد.
در این جلسه تفاهم نامه همکاری های دوجانبه گسترش فعالیتهای مراکز دانش بنیان در استان سمنان و تفاهم نامه قرارداد همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری سمنان، پارک علم و فناوری استان و اتاق بازرگانی بمنظور ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی در استان سمنان امضا شد.
ستاری که امروز برای افتتاح نخستین مرکز رشد خیرساز واحدهای فناور کشور در شهمیرزاد به استان سمنان سفر کرده بود، از محمدعلی کیانی، خیری که این پردیس را بنا نهاده بود نیز تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=1527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.