10

طراحی و اجرای سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین

  • کد خبر : 1625
  • 17 مهر 1398 - 13:44
طراحی و اجرای سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین
یک  شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی موفق به طراحی و تولید سیستم جامعی به منظور نظارت بر عملکرد تحصیلی و تعامل هوشمند والدین و مدارس شد.

به گزارش اراده نیوز؛مدیر عامل شرکت دانش بنیان راد هوش افزا گفت:این سیستم به صورت هوشمند امکان تعامل بین اولیا، مدارس، معلمین و دانش آموزان را برقرار می کند  و از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است.

و افزود:سیستم سنام دارای سخت افزار های ویژه حضور و غیاب، ردیابی و مانیتورینگ ماهواره ای خودروها می باشد و امکان نظارت والدین و مدارس را درزمینه تردد دانش آموز و نحوه عملکرد سرویس های ایاب و ذهاب مدارس فراهم می سازد.

به گفته این فناور آسایش خاطر اولیا، مدیران و امنیت دانش اموزان و امکان نظارت و تعامل متقابل مدارس و والدین به صورت آنلاین از اهداف طراحی و تولید این سیستم است.

مشاهده و کنترل برنامه درسی، تکالیف، آزمون ها، نمرات، کارنامه و موارد انظباطی، برگزاری آزمون های آنلاین، ارسال پیام و اطلاعیه برای اولیا، معلمان، دانش آموزان و رانندگان سرویس ها از دیگر خدمات  ارائه شده در سیستم هوشمند تعاملی است.

سیستم سنام دارای نسخه های اندروید، IOS، وب و ویندوز می باشد که براساس الگوهای استاندارد، تمامی مولفه ها را بصورت یکپارچه نمایش می دهد. سیستم یکپارچه سنام  با  شعار  “هرلحظه همراه فرزند خود باشید ”  هم اکنون در بیش از ۲۰ مدرسه در تبریز نصب شده و در حال بهره برداری است.

طراحی و اجرای سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین

طراحی و اجرای سیستم هوشمند تعامل آنلاین مدارس و والدین

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=1625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.