11

تخصیص ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان

  • کد خبر : 1846
  • 14 آبان 1398 - 13:14
تخصیص ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از تخصیص 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان و فناور در سالجاری خبر داد.

به گزارش اراده نیوز،ملکی فر در نشست با شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی گفت:از سال گذشته تا کنون ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ۴۶ هزار شرکت اعطا شده است.
وی با اشاره به ضرورت خدمات رسانی جداگانه برای شرکت کوچک و بزرگ گفت:با تاسیس صندوق های پژوهش و فناوری به شرکت های کوچک یا بزرگ با درخواست تسهیلات به مبلغ کمتر در سریعترین زمان رسیدگی می شود.
به گفته وی ۴۵ صندوق پژوهش و فناوری در کشور ایجاد شده است که افزون بر شرکت های دانش بنیان به شرکت های فناور غیر دانش بنیان نیز تسهیلات پرداخت می کنند.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای تسهیل در فروش اقساطی محصولات خود می توانند تسهیلات ۸۰ درصدی به صورت لیزینگ با اقسط ۳۶ ماهه از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.
ملکی فر گفت:با تقافم نامه انجام شده با بانک ها ضمانت نامه های بانکی برای شرکت در مناقصات حسن انجام کار و پیش پرداخت به صورت ارزانتر و با میزان بلوکه کمتر پول در کمتر از یک روز داده می شود.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=1846

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.