8

فراخون ساخت ورق های ویژه PVC

  • کد خبر : 2023
  • 07 آذر 1398 - 18:55
فراخون ساخت ورق های ویژه PVC
ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت با انتشار فراخوانی خواستار تولید ورق های ویژه PVC با کاربری خاص شد.

به گزارش اراده نیوز،این ستاد با هدف فرموله کردن ساخت، در مقیاس آزمایشگاهی و کارگاهی  و سپس تولید در مقیاس پایلوت ورق‌های PVC با کاربری خاص از طرح‌های مرتبط با این فناوری اعلام آمادگی کرده است.

 ساخت ورق های ویژه PVC کارآمد، با مقاومت مکانیکی، انعطاف‌پذیری و سایشی لازم که دارای سطح مشخصی از مقاومت در برابر نور،رطوبت و آلایندگی هستند؛برای رفع نیاز کشور در زمینه تولید سیم کارت‌های تلفن همراه، کارت‌های ملی، بانکی، سوخت، مترو و … ضروری است.

بنابر اعلام ستادتوسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته با توجه به رشد روز افزون استفاده از این کارت‌ها، نمی‌توان منابع مورد نیاز کشور را با تکیه بر واردات تامین کرد و ضرروری است که یک زیست بوم قدرتمند و فعال متشکل از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این حوزه تشکیل شود.

علاقه مندان می توانند حداکثر تا پایان آذر پیشنهادهای خود را از طریق بخش طرح در سایت این ستاد به نشانی http://pam.isti.ir ارسال کنند.

طبق متن این فراخوان استفاده از حمایت‌های این ستاد منوط به تائید نهایی طرح پس از انجام ارزیابی، بررسی‌ و داوری‌های لازم خواهد بود  و  متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره:۲۲۴۱۴۱۹۳ -۰۲۱ داخلی ۱۲۱۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2023

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.