3

طراحی و ساخت انواع دستگاه‌های بالانس استاتیکی و دینامیکی

  • کد خبر : 2178
  • 11 دی 1398 - 12:13
طراحی و ساخت انواع دستگاه‌های بالانس استاتیکی و دینامیکی
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری البرز موفق به طراحی و ساخت انواع دستگاه‌های بالانس استاتیکی و دینامیکی برای رفع نیازهای مختلف صنایع شد.

 به گزارش اراده نیوز؛مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز در این خصوص گفت: این موفقیت در پی ۱۰ سال مطالعه و تحقیق شبانه‌روزی یک تیم پرتلاش و دانشگر به‌وجود آمده و در حال حاضر ارائه خدمت در زمینه‌های بالانس، ارتعاش سنجی، تعمیرات و بهینه‌سازی قطعات دوار ساخت، دستگاه‌های بالانس صنعتی آنالیز و عیب‌یابی صنایع مختلف توسط این شرکت انجام می‌شود.

وی افزود: پیشرو بودن این مجموعه در صنعت و دانش کاملاً بومی آن به همراه تجربیات ارزنده حاصل از فعالیت بر روی هزاران مجموعه و قطعه‌های مختلف ارائه خدمات بهتر خدمات به صنعت کشور در زمینه‌های مختلف شامل محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم کرده است.

مهندس نصرآبادی با اشاره به اینکه این شرکت در ساخت انواع دستگاه‌های بالانس و ارتعاش‌سنجی و تعمیرات قطعات دوار فعالیت داشته و تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به صنعت کشور ارائه داده است، تصریح کرد: ساخت انواع دستگاه‌های بالانس استاتیکی و دینامیکی (متناسب با شرایط کارکرد روتور، ساخت دستگاه‌های بالانس پرتابل با کمترین وزن ممکن و دقتی بی‌نظیر، ساخت دستگاه‌های فرکانس طبیعی و ساخت سنسورهای ( vp ) ) پرتابل و غیر پرتابل در سه مدل متداول به بالاترین دقت رایج از خدمات سخت‌افزاری این شرکت دانش‌بنیان است.

وی به محصولات نرم‌افزاری این شرکت اشاره کرد و افزود: برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی و تولید نرم‌افزارهای ارتعاش و کنترل کیفی، اجرای برنامه تعمیرات و پیشگیرانه PM ، ارائه انواع خدمات بالانس کارگاهی از ۲۰ گرم تا ۲۰ تن و آنالیز ارتعاشات و بالانس در محل بدون محدودیت قطر – وزن – دور از خدمات نرم‌افزاری و فنی و دانشی این شرکت است.

مهندس نصرآبادی با اشاره به اینکه هدف این مجموعه تنظیم صنعت رفع خلأ بالانس در کشور است، گفت: در شرایطی که تحریم‌های سنگین در بخش‌های مختلف صنعتی تلاش می‌کند عرصه را برای تولید داخلی سخت و دشوار کند این وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان و دانش‌محور است تا تلاش کنند نیازهای داخلی را پاسخ داد و تاب‌آوری شرکت‌های داخلی را برابر این تحریم‌ها افزایش دهند و آن‌ها توانمند کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه فضای خوبی برای نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در کشور فراهم شده است، گفت: تاکنون صدها شرکت از خدمات ما استفاده کرده‌اند و این نشان می‌دهد اگر تلاش کنیم می‌توانیم مورد توجه شرکت‌های داخلی قرار بگیریم.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2178

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.