15

کلاس آنلاین رایگان برای پیشگیری از کرونا

  • کد خبر : 2514
  • 05 اسفند 1398 - 10:17
کلاس آنلاین رایگان برای پیشگیری از کرونا
شرکت دانش بنیان "مهبانگ فن آوری های پارس" جهت پیشگیری از ویروس کرونا محصول "اسکای روم" را که یک پلتفرم بومی برای برگزاری جلسات و کلاس ها بصورت آنلاین و زنده است و می تواند حجم بالایی از رویدادهای حضوری را جایگزین کند، بمدت یکماه بصورت رایگان ارایه می کند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان مهبانگ فن آوری های پارس گفت: این شرکت طی ۶ سال فعالیت خود در حوزه فن‌آوری webcast توانسته است پلتفرم بومی برگزاری رویدادهای آنلاین شامل وبینارها، جلسات، وب‌کنفرانس و دوره‌های آموزشی آنلاین را در قالب یک اپلیکیشن کاملا تحت وب با نام اسکای روم (skyroom) تولید نماید و در طی ۲ سال سرویس‌دهی خود، با افتخار میزبان بیش از ۳۵۰۰ شرکت‌ خصوصی، سازمان‌ دولتی و کسب و کارهای سنتی و مدرن بوده است.
مجید خواهانی افزود: با توجه به توصیه های پزشکی در خصوص اجتناب از حضور در جلسات، کلاس ها و رویدادها به صورت فیزیکی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام نمود، محصول اسکای روم می‌تواند برای ادامه فعالیت سازمان ها، شرکت ها، کسب وکارها و حتی مدارس نقش موثری ایفا نماید.
به گفته وی : این سرویس بمدت یک ماه بصورت رایگان از طریق ثبت نام در وب سایت skyroom.ir در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
با استفاده از اسکای‌روم که کاملاً برپایه وب طراحی شده و بدون نیاز به نصب هرگونه افزونه یا نرم‌افزار بوده و  قابلیت اجرا بر روی اکثر مرورگرها هست می توان به آسانی آموزش مچازی،وبینار و جلسات مجازی را برگزار کرد.

کلاس آنلاین رایگان برای پیشگیری از کرونا

خبرنگار:مسعود ابراهیمی راد سردبیر:بهرام زمانی

 

اخبار مرتبط:

کرونا با عزم فعالان زیست‌بوم نوآوری در هم می‌شکند

دانش‌بنیان‌ها به میدان مبارزه با کرونا می‌آیند

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2514
  • نویسنده : مسعود ابراهیمی راد

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.