14

آغاز تولید ماسک n۹۵ و رونمایی از دستگاه تب سنج مادون قرمز هوشمند در اردبیل

  • کد خبر : 2833
  • 06 اردیبهشت 1399 - 14:12
آغاز تولید ماسک n۹۵ و رونمایی از دستگاه تب سنج مادون قرمز هوشمند در اردبیل
مراسم راه اندازی خط تولید ماسک N۹۵ و همچنین رونمایی از دستگاه تب‌سنج مادون قرمز هوشمند در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش اداره نیوز ، قرار است در این مرکز با ۶۰ نفر نیروی انسانی روزانه حدود ۶ هزار ماسک N95 تولید و به بازار مصرف عرضه شود.

این ماسکهای ۷ لایه در شرکت فرآیند پیشرفته آینده ایرانیان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی تولید می‌شود و بیشتر در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دکترعزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این آئین گفت: از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی حمایت می‌کنیم تا بتوانند در زمینه توسعه جامعه گام‌های مؤثری بردارند.
همچنین در این مراسم دستگاه تب سنج مادون قرمز هوشمند که توسط شرکت فرآیند پیشرفته آینده ایرانیان طراحی و ساخته شده است، رونمایی شد.
دکتربرومند صلاحی رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دستگاه تب سنج مادون قرمز طراحی شده از لحاظ هزینه تمام شده، قابل رقابت با مدل‌ها و نمونه‌های مشابه خارجی است.
مهندس حجت فلاح مدیر بخش تحقیق و توسعه بخش شرکت فرآیند پیشرفته آینده ایرانیان و طراح و سازنده دستگاه مذکور گفت: این تب سنج قابلیت اندازه گیری دما تا فاصله یک متری و تغییرات نرم افزاری تا فاصله ۵ متری را دارد که این ویژگی، مهمترین مشخصه و قابلیت دستگاه تب سنج طراحی شده نسبت به نمونه‌های خارجی است.

 

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.