10

پایش هوشمند بیماری کرونا با بهره گیری از سامانه دانش بنیان

  • کد خبر : 2891
  • 15 اردیبهشت 1399 - 17:22
پایش هوشمند بیماری کرونا با بهره گیری از سامانه دانش بنیان
سامانه هوشمند پایش کرونا ساخته شرکت ویراویژن، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای مقابله با کرونا طراحی وساخته شد.

سامانه هوشمند پایش کرونا، با قابلیت پایش و تحلیل وضعیت سلامت افراد و کارمندان شاغل در سازمان‌ها،طراحی و در چند بخش با ویژگی‌های منحصرد به فرد در برخی سازمان‌ها از جمله سازمان توزیع برق و آزمایشگاهی در اصفهان پیاده‌سازی شده است.

این سامانه هوشمند به گونه ای طراحی شده است که  هر فرد با وارد کردن کد ملی ، به فرم پایش سلامت خود شامل چند سوال مرتبط با وضعیت سلامت هر فرد دسترسی پیدا می‌کند و با تکمیل و ثبت فرم، به صورت روزانه اطلاعات وضعیت سلامت خود را در سامانه به روز می‌کند.

تمامی اطلاعات افراد شامل مشخصات فردی، اطلاعات و وضعیت سلامت افراد و آمار و گزارشات مختلف از طریق پنل مدیریت این سامانه قابل دسترسی و کنترل است.

سامانه هوشمند پایش پس از دریافت اطلاعات به روز هر فرد، به صورت خودکار و با توجه به فرم تکمیل شده، اطلاعات را تحلیل و وضعیت سلامت افراد را پایش می‌کند، همچنین وضعیت سلامت افراد سازمان از جمله تعداد افراد مشکوک، مبتلا، سالم و افرادی که فرم خود را پر نکرده‌اند، مشاهده و کنترل شده و در صورت نیاز  برای جلوگیری از بروز اتفاقات مرتبط با این بیماری اقدام می کند.

این سامانه به صورت خودکار و روزانه به کاربرانی که در تکمیل فرم خود سهل انگاری کرده‌اند، پیامی مبنی بر تکمیل هرچه سریع‌تر فرم و تعیین وضعیت سلامت خود، ارسال می‌کند.

این سامانه هوشمند در قالب نرم افزار اندروید طراحی شده و در دسترس است تا کاربران با نصب آن بر روی تلفن همراه خود بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر فرم خود را تکمیل کنند.

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2891

برچسب ها

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.