14

ساخت تجهیزات ضد سرقت فروشگاه ها توسط محققان کشور

  • کد خبر : 2896
  • 17 اردیبهشت 1399 - 13:58
ساخت تجهیزات ضد سرقت فروشگاه ها توسط محققان کشور
محققان شرکت دانش‌بنیان ایمن موج توس موفق به طراحی و ساخت تجهیزات ضد سرقت برای فروشگاه ها شدند.

به گزارش اراده نیوز؛ مدیر عامل شرکت شرکت دانش‌بنیان ایمن موج توس گفت:با درک نیاز واحدهای صنفی و فروشگاهی کشور به محصولات با کیفیت امنیتی و ضد سرقت اجناس فروشگاهی این شرکت اقدام به تولید محصولات ضد سرقت کرده است.

محمدصادق ثانوی افزود:بخش طراحی و توسعه فناوری این شرکت با تکیه بر خودباوری و  اعتماد به توانمندی‌های متخصصانش توانسته محصولاتی با مزایای منحصر به فرد جهانی تولید کند.

وی اظهار کرد:محصولات تولیدی این شرکت تاکنون پاسخ‌گوی نیاز بیش از ۱۰هزار فروشگاه کشور بود و هر دستگاه نصب شده از سوی این شرکت در فروشگاه‌ها حداقل از خروج ۵۰۰ دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است. همه این موفقیت‌ها تنها با کمک ۳۰ نفر از متخصصان ایرانی شاغل در بخش تحقیق، توسعه، تولید و فروش این شرکت میسر شده است.

مدیر عامل شرکت شرکت دانش‌بنیان ایمن موج توس یادآور شد:این شرکت از ابتدای فعالیت خود هدفش را حرکت در مرز دانش جهانی قرار داد و فناوری AM را که برترین فناوری محصولات ضد سرقت فروشگاهی است و تنها تعداد محدودی از شرکت های امریکایی و اروپایی دارنده آن هستند را برای محصولات خود انتخاب کرد. ثانوی در این‌باره می‌گوید: شرکت ما نخستین و بزرگ‌ترین تولیدکننده گیت‌های ضد سرقت فروشگاهی سری SWG و IMG است که  این محصولات با استقبال بازار داخلی و بازارهای خاورمیانه روبرو شده است.

محصولات تولیدی شرکت دانش‌بنیان ایمن موج توس تاکنون پاسخ‌گوی نیاز بیش از ۱۰هزار فروشگاه کشور بود و هر دستگاه نصب شده از سوی این شرکت در فروشگاه‌ها حداقل از خروج ۵۰۰ دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است که همه این موفقیت‌ها تنها با کمک ۳۰ نفر از متخصصان ایرانی شاغل در بخش تحقیق، توسعه، تولید و فروش این شرکت میسر شده است.

اخبار مرتبط:

ساخت ماژول یونیورسال اینترنت اشیا

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=2896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.