10

جذب سرمایه ده میلیاردی برای تولید چای دارویی

  • کد خبر : 3066
  • 26 خرداد 1399 - 19:32
جذب سرمایه ده میلیاردی برای تولید چای دارویی
فناوران شرکت پاکنوش سبز آذرآبادگان مستقر در پارک علم و فناری گیلان با ایده‌ای خلاقانه با تولید نوشیدنی چای تخمیری و پروبیوتی کامبوچا توانستند ده میلیارد ریال سرمایه جذب کنند.

تیم تحقیقاتی شرکت فناور پاکنوش سبز آذرآبادگان توانسته با تولید این چای که دارای خواص دارویی ،گیاهی وانواع ویتامین‌ها و اسیدهای مفید بدن مانند اسید گلوکورونیک است به درمان کبد چرب کمک کنند.

مدیر شرکت فناور پاکنوش سبز آذرآبادگان گفت:این چای کاملاً ارگانیک بوده و هیچ مواد مضر نگهدارنده ندارد و به همین خاطر می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای نوشیدنی‌های صنعتی مضر موجود در بازار باشد.

عالیزاده افزود:نوشیدنی گیاهی تولید شرکت فناور پاکنوش سبز آذرآبادگان محصولی کاملاً جدید است و مشابه آن در بازار موجود نیست و قابل مقایسه با نوشیدنی‌هایی مانند نوشابه و عصاره مالت و آبمیوه موجود در بازار نمی‌باشد، زیرا این این نوشیدنی گیاهی، طی یک سری فرایندهای تخمیری توسط پروبیوتیک ها و مخمر و باکتری تولید می‌شود.

وی تاکید کرد: این محصولات دارای انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین ث، ویتامین‌های خانواده ب، انواع اسیدهای مفید مانند اسید گلوکورونیک است.

مدیر این شرکت اظهار کرد:این شرکت تقریباً با سرمایه‌ای ۲۵۰ میلیون تومان شروع به‌کار کرد که ۱۵۰ میلیون آن سرمایه شخصی و ۱۰۰ میلیون آن از تسهیلات پارک علم و فناوری گیلان تأمین شد و با توجه به برنامه ریزی انجام شده، و برای حل مشکلات تولید و حضور در بازار و افزایش سرمایه، ا ز سوی پارک علم و فناری گیلان فردی به عنوان سرمایه گذار معرفی شد که با تلاش و حمایت‌های وی و با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در برهه‌ای حساس، سرمایه گذاری شد و باعث تسهیل شگرف در ادامه فعالیت شرکت شد.

عالیزاده افزود: اکنون می‌توان گفت حدود یک ونیم میلیارد تومان در این شرکت سرمایه گذاری داشتیم و توانستیم با این میزان سرمایه، خط تولید را بصورت کاملاً اتوماتیک و کاملاً بهداشتی راه‌اندازی کنیم.

مدیر شرکت فناور پاکنوش سبز آذرآبادگان یادآور شد:مقدار اسید گلوکورونیک را در این نوشیدنی به دو برابر مقدار موجود در نوشیدنی‌های مشابه افزایش دهد.
اخبار مرتبط:

تولید دارویی گیاهی برای تسکین دردهای گوارشی

افزایش تولید دارو های زیستی

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3066

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.