13

برگزای استارت‌آپ مجازی «همزیستی با کرونا»

  • کد خبر : 3349
  • 13 مرداد 1399 - 20:57
برگزای استارت‌آپ مجازی «همزیستی با کرونا»
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: استارت‌آپ ملی همزیستی با ویروس کرونا به صورت مجازی ۳۰مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فاتح علی عیدی افزود:  استارت‌آپ شو ملی مجازی  همزیستی با ویروس کرونا توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با همکاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در ۳۰ مرداد ماه برگزار خواهد شد

به گفته وی: حفاظت شخصی در برابر کرونا، حفاظت از کادر درمان در برابر کرونا، دورکاری و کرونا، سلامت روان و کرونا، ارتباطات اجتماعی در دوران کرونا و تفریحات و ورزش در زمان شروع کرونا، از جمله محورهای این رویداد علمی است.

عیدی اظهار کرد: آلودگی محیط زیست و کرونا پدافند غیرعامل در دوران پسا کرونا و حمل و نقل در زمان شیوع کرونا از دیگر محورهای این استارتاپ مجازی است.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: با توجه به تمدید زمان ثبت‌نام این رویداد، کلیه دانشجویان و پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند ایده های نوآورانه خود را در محورهای گفته شده تا ۱۵ مرداد به پست الکترونیکی Iautmed@iaut.ac.ir ارسال کنند.

عیدی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی ۳۰ مرداد اعلام و به پست الکترونیکی شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

وی درباره نحوه حمایت از ایده‌های برتر و راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات نیز عنوان کرد: معرفی منتخبان به مراکز رشد دانشگاه جهت حمایت از آنها و همچنین اعطای لوح تقدیر و جایزه از جمله هدایای در نظر گرفته شده برای برگزیدگان است.

اخبار مرتبط:

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا

لینک کوتاه : https://eradenews.ir/?p=3349

مطالب بیشتر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.